f·p·p · q·u·a·k·e · 3
http://quake3.fpp.pl




  Niedziela · 6 Lutego · 2005   -  [1] temat

Przyszłość Mappingu (q3cpma)
02·12·2004 - 06:01 - [FPP]Shooler
W związku z pojawieniem się najnowszego MapPack’a do CPMa ESreality opublikowało dzisiaj wywiad z jednymi z twórców map Rich’em "sweet" Jacques’em i Chris’em "ninemil" Pollard’em. W wywiadzie przeczytać możemy zarówno o obecnym stanie mappingu CPMa jak i o jego przewidywanej przyszłości ;)

Całość do przeczytania: [strona 1] [strona 2]

Wszystkich zainteresowanych najnowszym mappakiem zapraszam do działu download lub bezpośrednio tutaj.

Źródło: f·p·p · n·e·w·s




  Sobota · 5 Lutego · 2005   -  [2] tematy

Beta Corner
02·12·2004 - 05:01 - [FPP]nexhia
Na serwisie quake3arena.gry.imro.pl powstał Beta Corner, "kącik map w fazie testowania". Każdy może pobrać taką "mapke v. BETA" i wypowiedzieć swoją opinie na jej temat co zapewne pomoże autorom zrobić do niej poprawki.
Kącik jednak nie ogranicza sie do tego, że możemy ściągnąć mape, każdy z nas może wrzucić tam własne dzieło! Więc szykujcie swoje mapki i pokażcie je. Zachęcam więc do ściągnięcia dostępnych mapek i ich komentowania.
[Click!]

Źródło: q3arena.gry.imro.pl


MapPack 7 wydany!
02·12·2004 - 05:00 - [FPP]Shooler
Serwis ESreality poinformował o wydaniu kolejnego, siódmego już, MapPak’a do ProMode’a. W jego skład wchodzi dziewięć mapek – 6 aren deathmatch’owych (DM, TDM) i 3 przeznaczone dla trybu CTF. Spis map prezentuje się następująco:

  • cpm4a - Realm of Steel Rats - Khaile and swelt
  • cpm18r - Powahaus Redux - swelt and Lunaran
  • cpm26 & cpmctf4 - Out of the Dark - swelt
  • cpm27 - Inspired - swelt
  • cpm28 - Unbalanced - acid
  • cpm29 - Solid - swelt
  • cpmctf3 - Draconian Measures - ninemil
  • cpmctf5 - Fun Fun Fun - swelt


  • MapPack waży 36MB i możecie go ściągnąć z serwisu challenge-tv.com.

    Źródło: f·p·p · n·e·w·s




      Piątek · 4 Lutego · 2005   -  [2] tematy

    Quake 3 Arena Tune-Up Guide
    02·12·2004 - 04:01 - [FPP]m4gic
    Na stronie producenta kart GeForce (NVIDIA), ukazał się przewodnik dla ludzi którzy mają dosyć gry w q3 z wydajnością 50 klatek na sekundę i chcą wiedzieć jak można ustawić konflig aby zwiększyć ilość "fps'ów".

    Mike Chambers opisuje większość komend które zwiększają wydajność silnika trzeciego quake'a. Należy pamiętać o tym że "fps'y" zwiększa się przez pogorszenie jakości obrazu, także trzeba być przygotowanym na to że nasz wstrząs będzie wyglądał gorzej niż pierwsza jego odsłona.

    Na tej stronie znajdziemy zbiór komend i opis skutków jakie one powodują, a także jak bardzo pomoże każda komenda grze w osiągnięciu płynności.

    Źródło: NVIDIA news


    Koniec bindu RJ w CTF
    02·12·2004 - 04:00 -
    Załoga ClanBase CTF wprowadza kilka zmian w swoim regulaminie dotyczącym EuroCup Q3 CTF and OpenCup Q3 CTF:

    Głównie chodzi o używanie podstawowych i bardziej zaawansowanych skryptów rocketjump, który od teraz będzie uważany za oszustwo. Przypomnę, że w zeszłym sezonie zakazane były tylko "advanced" (Ninja-script), a skrypty "basic" były dozwolone. CB zakazuje w tej chwili używania obu skryptów.
    Zastanowiano sie również nad zmianą dotychczasowo granej mapy w lidze z wcp5 na ctctf6, lecz w tym przypadku wszystko zostaje po staremu.

    Źródło: ClanBase










    © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-05-19, 08:08, z 172.71.255.10 (172.71.255.10)
    Strona dostępna online pod adresem: http://quake3.fpp.pl/?pl:archive:show:11:...::

    DRUKUJ | Powrót