f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Kolumny | [FPP]xen0m | P...

[FPP]xen0m

Powrót do przeszłości

Kilka dni temu, kolega z klanu, tC'oxy, namówił mnie do ściągnięcia PR 1.17 i CPM1.0. Na początku trochę mi się nie chciało, ale pewnego wieczoru nie mając co robić postanowiłem spróbować. Przypomnę, że Challenge ProMode 1.0 jest to stara wersja Challenge ProMode Arena zwanego częściej CPMa (obecnie w wersji 0.99v1). No więc zainstalowałem PR'a, CPM1.0, program do szybkiego zmieniania PR'ów i odpaliłem "dziadka".

Jako, że mam bardzo miłe wspomnienia z gry w CPM1.0 (grałem znacznie więcej niż teraz) podchodziłem do tego bardzo pozytywnie. Zacząłem od szukania jakiegoś serwera, który przetrwał próbę czasu i ciągle stoi na tym modzie. Znalazłem dwa. Jeden FFA (amok.infomil.pl), a drugi 1vs1 (amok.infomil.pl:30000). Dobre pingi (znacznie lepsze niż na serwerach z PR 1.29) jak na moje sdi zachęciły mnie jeszcze bardziej. Wogóle gra się przyjemniej. Kod sieciowy jest znacznie lepszy. Na żadnym z serwów nikogo nie bylo więc postanowiłem trochę sobie "pobiegać". Od razu rzuca się w oczy zupełnie inna fizyka. Ma ona mało wspólnego z CPMa. W "Arenie", jeżeli się średnio/dobrze gra większość trudnych skoków wychodzi bez problemu lub po chwili treningu. Tutaj jest inaczej. Widać, że trzeba poświęcić więcej czasu na naukę jumpów. Sam na początku miałem problemy z niektórymi skokami, ale po chwili grania większość zaczęła wychodzić. Jednak nie odbywało się to z taką łatwością jak w CPMa. Poprostu trzeba się przyzwyczaić do tego.

No dobra, teraz już będzie o samej grze. I tutaj kolejne zaskoczenie. Jeżeli komuś się wydaje, że CPMa to szybki mod niech zaraz zagra na CPM1.0 a zobaczy dużą różnicę. Jest to spowodowane bardzo szybkim wybiciem z teleportu i szybką zmianą broni. Teraz kolejny plus. Gdy wchodzi się na serw CPMa to trzeba przez kilka minut ustalać rzeczy takie jak fastrail, cooldown... tutaj tego nie ma. Poprostu się wchodzi i gra. Nikt nie wymyślał żadnych kuldałnów, 150000000000ms i innych "ułatwień" mających na celu przyciągnięcie graczy VQ3 i zrobienie z CPM modu turniejowego. Plusem IMHO jest również brak tego miliona komend zawartych w CPMa. Tak naprawdę wiele z nich jest wprowadzanych na siłę i niczemu nie służy. Problem jest tylko z poziomem grających. Rzadko na serwie można znaleźć kogoś dobrego. Są to raczej ludzie początkujący. Oczywiście zdarzają się lepsi, ale naprawdę rzadko...

Po kilku godzinach gry na CPM1.0 nie mam już wątpliwości... jest to najlepszy, najdokładniej przygotowany mod do quake3 jaki kiedykolwiek ujrzał/ujrzy światło dzienne. Wszystkich namawiam do zagrania.

A tutaj potrzebne linki:

PointRelease 1.17
Challenge ProMode 1.0
1.17 - 1.30 - Program do zmiany PR'ów




Temat Autor Data  
heh
lenar 31·10·2000-13:01  
Odp: heh2
N!TA 31·10·2000-13:01  
Odp: lol
maniac 31·10·2000-13:01  
Odp: e tam
dev(ourer) 31·10·2000-13:01  
Odp: ...
[FPP]xen0m 31·10·2000-13:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]xen0m
Aktualizacja: 31·10·2000 - 13:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.121430 sek.