f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Kolumny | [FPP]lecho | C...

[FPP]lecho

CNL1 - precoverage

Promodowa liga CNL1 jest bodaj czwartą ligą TDM rozgrywaną na popularnym u nas modzie - oprócz niej były dwa Humy i 424, z których tylko jedna (Hum2) została skończona. W nowej lidze forma rywalizacji jest zupełnie inna. Rozgrywki grupowe i playoffy zastąpił jeden spójny system ligowy, znany np. z piłki nożnej - jedna duża grupa, z 16 klanami, każdy gra z każdym mecz i rewanż. Liga jest już w toku, ale warto przybliżyć rywalizujące w niej klany zwłaszcza tym, którzy o scenie promoda wiedzą niewiele, a chcieliby śledzić ligowe zmagania :)

Ten tekst jest więc czymś w rodzaju pre-coverage, klany przedstawię dzieląc je na 3 "podgrupy" - te, które moim zdaniem zajmą miejsca w dole tabeli, średniaków, i faworytów. No to zaczynamy :)


Słabeusze
Napis powyżej jest może trochę brutalny, ale wiadomo, że trzeba trochę pozbierać baty, żeby potem móc ownować jakieś solidniejsze ekipy - najlepszym tego przykładem jest klan Arena Punx (obecnie cU), który takie właśnie baty zbierał w Humie 1, a w jego drugiej odsłonie był już solidnym klanem walczącym o czołowe lokaty. Może któryś ze słabeuszy w CNL1 pójdzie w ślady cU? Zobaczymy :P

Alfa Squad (A5) - szczerze mówiąc nie spodziewam się po nich zbyt wiele, poza tym że raczej nie będą dawać wo. Są raczej mało widoczni na necie, na serwach promode'a nie ma ich praktycznie nigdy. Mała aktywność odbije się na grze, i A5 będą walczyć o przekazanie komuś czerwonej latarni ligi.

Quake Family (>qF<) - ci panowie jak do tej pory oddali same walkowery. Jest to raczej klan-widmo, tygodniowiec, który rozleci się po zownowaniu przez jakąś mocniejszą ekipę, niż klan mający aspiracje i jakieś wyższe cele w grze. W mojej opinii wyleci z ligi.

Sacrifice (>s<) - klan grający głównie vQ3, nie zaskoczy raczej niczym szczególnym i na PM będzie zbierał solidne baty od większej części klanów. Oby nie skończyli tak jak WoP, czyli stwierdzeniem że nie grają Promode'a i w sumie źle zrobili, że się zapisali.

Rail Angels (RA) - ich CL, w1zard (nie mylić z wizem z aod) twierdzi, że mają duże doświadczenie w TDM, ale ciężko mówić o jakimkolwiek doświadczeniu, jeśli staż wynosi pół roku. Na necie też widać praktycznie tylko Xp3ra, reszta to wielka niewiadoma, podobnie jak ich gra jako team, ale stawiam że będą bili się z >qF< i A5 o czerwoną latarnię...

Verde Ditrito (V|D) - dawniej BH, czyli Banda'Hamuff. zupełne przeciwieństwo Bkp (już wyleciało z ligi). Może i są ciency (bo są :), ale fajnie się z nimi gra, bo nie robią problemów, nie zwalają winy za swoje porażki na żydów, masonów i cyklistów. Spora część z nich jest z jednej sieci, co widać po bardzo różnych pingach :) Ogólnie mają raczej luźnie podejście do Q3, może poza man1akiemMaXi'mjakmutam :P, oraz Zoolem, którzy grają już trochę dłużej i prezentują naprawdę niezły poziom gry. W każdym razie będą zbierać solidne baty, ale raczej się tym nie przejmą :) Ich CL, VixEn, jest jednym z głównych organizatorów ligi (i zarazem sędzią), i chwała mu za ten pomysł.

Wrotkow (WRTKW) - ostatni klan z grona tych, które będą zbierać baty na prawo i lewo, jednak WRTKW są najsilniejsi (chyba) z grupy słabeuszy, mają już paru graczy z przyzwoitym s killem, ich mankamentem jest brak doświadczenia w TDM, zwłaszcza na promode, ale to co umieją wystarczy na wyprzedzenie wszystkich klanów, które wypisałem powyżej. Większość z nich będą ogrywać znaczną różnicą fragów, ale żadnemu średniakowi nie zagrożą.


Średniacy
Te klany będą bez problemu niszczyć słabeuszy, mogą też sprawić niespodziankę i urwać punkty któremuś z faworytów. Mimo to nie mają raczej szans na miejsca 1-4. Podział dyskusyjny, bo niektóre klany w tej grupie będą wyraźnie dominować, ale i tak wszystko zweryfikuje liga.

Die With Pride (dwp) - bez problemu, wysoko i pewnie będą ogrywać klany dołujące w lidze, powinni nieźle zagrać z klanami średnimi, takimi jak CoD, ale na wyżyny się nie wzniosą - mają zbyt małe doświadczenie na promodzie, żeby czymkolwiek zaskoczyć czołowe ekipy.

Electric Ravers (eR) - w tym klanie do wielkich karier na scenie Q3 startowali amkacz, holy czy xts. Kiedyś mocny team promodowy, zdolny do równej gry z najlepszymi ekipami, teraz raczej namiastka dawnej klasy... ale kto wie, mają kilku niezłych graczy, mogą sprawić niespodziankę. Tak naprawdę nie wiadomo, na co ich teraz stać, słabsze klany będą mocno bić, lepszym raczej nie "podskoczą" :) ale dobrze że klan jako taki wraca na scenę :P

Crew of Destruction (CoD) - niech nikogo nie zmyli niska na razie pozycja tego klanu w lidze. Na "dzień dobry" dostali trzech bardzo mocnych przeciwników: dx, BMF i lc. Stopniowo będą piąć się w górę tabeli, wyprzedzą dwp i będą walczyć bezpośrednio o lokatę z eR.

clan Blokers (cB) - klan, który ma w składzie bardzo dobrych graczy, takich jak dot czy uop, solidnych (steef, TooT), praktycznie z pogranicza średniaków i czołówki (powiem tak: bardzo mocny średniak, a w czołówce byliby najsłabsi, z racji niestabilnej kadry - tylko 4 aktywnych graczy) ale nie grający tego, co jest w stanie, przez zbyt małe zgranie TDM. Jeśli to poprawią, mogą zaatakować wyższe pozycje, ale mecz z mm pokazał, że raczej o sam szczyt nie będą jeszcze walczyć. Zdecydowanie wygrają ze wszystkimi słabeuszami i większością średniaków, urwą też punkty faworytom.

Clan Unknown [?] - zastanawiałem się, czy nie zaliczyć ich do elity, ale nie zrobiłem tego z kilku powodów. Po pierwsze, z klanu w ostatniej chwili odszedł b33r (do lc). Oprócz tego nie wiem, na co tak naprawdę stać ten klan, jeśli wystawi swój najmocniejszy squad (już z e1nem i v1ncem - wrócili do klanu po przygodach z aod i [BRO]). Zdecydowanie najmocniejszy z grupy średniaków, jeśli zagrają na miarę swoich możliwości kadrowych to wbiją się do elity.

fLaMasters (fLM) - praktycznie w każdej lidze kończyli zmagania w pierwszej 8, ale nigdy na podium. Teraz mają ku temu okazję, bo dysponują kilkoma bardzo dobrymi graczami - najlepszy to na pewno Wo09 (odchodzi do BMF) - którzy mogą powalczyć z klanami opisanymi wyżej. Generalnie może być im ciężko z lc i mm, ale poza tym mogą wygrać z każdym.


Elita
Najmocniejsze ekipy, które będą ownować wszystkich jak leci. Problemy mogą mieć tylko z najmocniejszymi średniakami, ale cała reszta dostanie od nich mocno ponad 200 fragów na mecz.

lamma correction (lc) - murowani faworyci całej ligi, jedynym godnym przeciwnikiem dla nich będzie mm. To, co zrobili w pierwszym meczu z BMF pokazało, że są bardzo mocni. W składzie: fuks, chudy, b33r, raid3n, matix mogliby walczyć o czołowe lokaty w takich ligach, jak np. promodowa liga TDM PM Barrysworlda. Dema z ich meczu z mm będą ostro ściągane z CHTV (jeśli tam trafią, na co liczę :), miejmy nadzieję, że organizatorzy wystarają się o GTV - będzie na co popatrzeć. W każdym razie miejsce 1 lub 2.

malleus maleficarum (mm) - młoty na czarownice wróciły na promoda, i zrobiły to w wielkim stylu. Na dzień dobry pokazali cB, że parę miesięcy romansu z vQ3 to za mało, żeby oduczyć się teamów promodowych. Ich jedynym ubytkiem - fakt, że znaczącym - jest younior, który odszedł do BMF, ale za to do klanu wrócił gosti. Poza tym w składzie mają OloKKM'a, szajbusa, nomada, reapa, jestera i wielu innych, którzy mieliby miejsce w każdym klanie Polski (i nie tylko). Uwaga taka jak przy lc - absolutnie klan europejskiej klasy. Będą toczyć homeryczne boje :) o wygraną w lidze z lc.

dioxide (dx) - bardzo uniwersalni. Z dużym powodzeniem startują również w ect#3, a ich najlepszy duelowiec, matr0x, do tytułu mistrza Polski promode, dorzucił taki sam na vQ3. Bardzo mocny skład, z zoomem, bushem, shaftem, thorem, davem czy bliźniakami matr0xem i stingiem (oraz wieloma innymi) na pewno zapewni im wysokie miejsce w lidze, urwali punkty lc na ospdm5, co najlepiej pokazuje że stać ich na wiele.

BMF (BMF) - poważnie wzmocnieni dojściem youniora, Wo09 oraz najlepszego hbp świata, którym jest oczywiście rat. Poza tym bardzo wyrównany squad z sithem, gero, setem, messem czy zikiem. W meczu z lc dostali wprawdzie lekcję pokory, ale odkują się na innych klanach i będą walczyć o podium.


Teraz pora na dwa-trzy zdania podsumowania :) Ten podział, co już zaznaczyłem w tekscie, jest na pewno dyskusyjny i może momentami kontrowersyjny, ale wszystko okaże się w lidze. Są jeszcze oczywiście dodatkowe czynniki, takie jak lagi albo wypadki losowe :P, ale jeśli nic się nie stanie, to przewiduję taką kolejność na mecie ligi:
  1. lc
  2. mm
  3. dx
  4. BMF
  5. fLM
  6. [?]
  7. cB
  8. eR
  9. CoD
  10. dwp
  11. WRTKW
  12. >s<
  13. V|D
  14. RA
  15. >qF<
  16. A5
Część z tych klanów pewnie nie dotrwa w lidze do końca (niektóre, jak np. Bkp czy pro już wyleciały), dojdą w ich miejsce nowe, oby lepiej nastawione do gry, ale dobrze, że w tej chwili jest w Polsce mniej więcej równowaga między vQ3 i PM - rok temu praktycznie każdy ciukał w promoda, po Humie 2 nastąpił pewien regres i ludzie przerzucali się masowo na vQ3. W chwili obecnej i jedni, i drudzy znajdują coś dla siebie, zarówno jeśli chodzi o turnieje, jak i ligi. I tak powinno być. GL dla wszystkich w CNL1 !






Temat Autor Data  
:)
MW 10·12·2001-02:02  
Odp: =]
[FPP]l3cHo 10·12·2001-02:02  
Odp: lecho power:P
mm*szajbus 10·12·2001-02:02  
Odp: :o
steef 10·12·2001-02:02  
Odp: =]
BMF|Sith 10·12·2001-03:00  
Odp: git!
cod|kreeg 10·12·2001-03:00  
Odp: :O
:O 10·12·2001-03:01  
Odp: u will see
BMF|gero 10·12·2001-04:00  
Odp: :)
BMF|set 10·12·2001-04:00  
Odp: no comment...
fLM|??? w1lko 10·12·2001-04:00  
Odp: }:()
BMF|set 10·12·2001-04:01  
Odp: ...
dxgosten 10·12·2001-05:01  
Odp: ...
lecho 10·12·2001-05:01  
Odp: lul
BMF|mess 10·12·2001-05:02  
Odp: ...2
lecho 10·12·2001-05:02  
Odp: ee
zik 10·12·2001-06:01  
Odp: .......
>qF 31·10·2001-05:02  
Odp: Podzialy
[FPP]l3cHo 31·10·2001-07:00  
zoomer
grzEs 31·10·2001-01:00  
Odp: boshe :O
erjot[g&p] 31·10·2001-01:02  
Odp: erjot
[FPP]l3cHo 31·10·2001-02:01  
Odp: .
NITA 31·10·2001-02:02  
[?] - szczera prawda
[?]e1n-TKM 31·10·2001-11:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: [FPP]lecho
Aktualizacja: 10·12·2001 - 02:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 18 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.127571 sek.