f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Wywiady | matrOx (20.10....

Wywiady

matrOx (20.10.2002)

Krogoth: Co sądzisz o dzisiejszym CPMA? Czy zmiany idą w dobrym kierunku? Kto wg Ciebie byłby teraz najtrudniejszym przeciwnikiem spośród graczy zagranicznych?

Matrox: Podoba mi się to co jest teraz. CPMA ewoluowało w dobrą stronę. Niektórych drażni mnogość nowych wersji ale gdyby nie one to co by ze sobą poczęli arQon i reszta ekipy CPMA? :D Jeśli chodzi o zagranicznych przeciwników to wydaje mi się, że najtrudniejszymi przeciwnikami byli by ci najlepsi od vq3 m.in. Zero4 czy Daler, a także cała reszta czołówki światowej, pod warunkiem jednak, że troszkę by się przyłożyli do treningu na tej platformie, tego właśnie im brakuje, bo potencjał mają olbrzymi.

Krogoth: Preferujesz ustawienia standardowe grane w znacznej większości na zachodzie - fastrail off, cooldown on -, czy może szybsze, używane w Polsce?

Matrox: Obecnie preferuje nasze krajowe ustawienia. Przyzwyczaiłem się do nich, a te zachodnie (standardowe) zbytnio mi nie podchodzą. Mam nadzieję, że koniec końców właśnie nasze polskie ustawienia wejdą w życie na całym świecie jako oficjalne. Plusów jest wiele, gra jest dynamiczniejsza i wg mnie efektowniejsza.

Krogoth: Jakie masz wrażenia po spędzonych kilku miesiącach przy vq3? Jakie istotne różnice widzisz pomiędzy promode i vq3?

Matrox: Heh, wrażenia mam pozytywne, bo dobrze mi idzie jak na razie w vq3 (przynajmniej w Polsce). Te parę miesięcy spędzonych przy vq3 dało mi duże rozeznanie i świadomość jak ogromna jest różnica pomiędzy vq3 a pm. W pm większy nacisk kładzie się na szybkość, umiejętność wykorzystania ogromnych możliwości fizyki, taktyka, a także (na polskich ustawieniach -fastrail on-) dobry aim z Railguna. Vq3 to przede wszystkim b. dobry aim ze wszystkich broni, a także odpowiednia taktyka. Z tym, że większą wagę w moim przypadku przywiązywał bym do aima. Dużo moich pojedynków wygrywałem samą celności, nawet z najlepszymi taktykami. To co także wyraźnie rzuca mi się w oczy, to fakt że w vq3 znacznie łatwiej jest prowadzić skuteczny deffence. Jeśli zlockujesz mapę i potrafisż dobrze bronić się na tej dogodnej pozcyji, to przeciwnik jest w dużych opałach. W pm jest jednak łatwiej odbić mapę, co zwiększa atrakcyjność samej rozgrywki.

Krogoth: Co wg Ciebie jest pozytywne a co negatywne w dzisiejszym CPMA?

Matrox: Ja osobiście nie lubię wielu zmian, więc pozytywne dla mnie jest właśnie to, że w dzisiejszym CPMA mało rzeczy zmienia się w samej fizyce gry. Cieszę się także, że te same mapy pozostają w obiegu. Owszem zaczęto grać ostatnio ztn i dm6 na promode, ale po pierwsze wszyscy je znakomicie znamy, a po drugie nie są one doskonałe na tej platformie, więc pewnie nie będą znowu tak często na niej używane. Negatywne, jak już wcześniej wspomniałem, są dla mnie ustawienia standardowe, czytaj wolniejsze.

Krogoth: Wiemy, że dużo czasu spędzasz przygotowując się do WCG, w końcu w jakiś sposób musisz nadrobić 2.5 letnią różnicę w stażu grania vq3, ale czy mimo to znajdujesz czas na pyknięcie z bratem sparinga promodowego?

Matrox: Obecnie gram bardzo dużo vq3, ale zawsze największą radość sprawia mi właśnie zagrania spara z moim bratem (sting). Po pewnym czasie spędzonym przy vq3 mam ochotę troszkę przyśpieszyć tępa, więc zawsze wtedy wołam stinga i razem przycinamy promodzika. Z tego co widzę ani ja ani sting nie straciliśmy dużo z szybkości i umiejętności pm mimo dużej ilości czasu spędzonego przy wolniejszym vq3. Parę dni temu zagrałem sobie w pm w internecie i powiem szczerze, że byłem zdumiony swoją dobrą postawą. W moim stylu chyba nic się nie zmieniło.

Krogoth: Czy po WCG zamierzasz ponownie grac CPMA? Oczywiście jeżeli będzie ku temu odpowiednia motywacja, powiedzmy turnieje.

Matrox: To będzie bardzo trudny wybór. Nie jestem jeszcze pewien co będę robić, czas pokaże. Jeżeli w Polsce będzie dużo turnieji pm to będę w nich jak najbardziej uczestniczył, a co najmniej w tych najważniejszych.

Krogoth: Jakie nagrody skłoniły by cię do 'poważnego' powrotu do promode?

Matrox: Wiadomo, każdy leci na kasę. Niestety u nas w Polsce to ewenement i zazwyczaj mamy nagrody rzeczowe. Najważniejsze jednak żeby "coś" lukratywnego było. Zawsze wyraźnie zwiększa to motywację.

Krogoth: Społeczność promodeowa jest bardzo podekscytowana możliwością rozegrania meczów pokazowych na pm podczas tegorocznego WCG. W rolach głównych oczywiście ty i gwiazdy vq3 min. Daler i z4. Jesteś zainteresowany rozegraniem takich właśnie pokazówek promodeowych?

Matrox: O tak, jak najbardziej jestem zainteresowany zagraniem takich sparów. To może być moja pierwszy i jedyna szansa na takie coś. Wiem, że każdy chciałby zobaczyć demko zero4 vs matrox, więc gwarantuje, że zrobię wszystko aby takie demko ujrzało światło dzienne :) Oczywiście mowa o promode :), ponieważ mam głęboką nadzieję nie spotkać zero4 w vq3 podczas WCG, bo oznaczałoby to mecz turniejowy (chyba że w finale), a to mogłoby się dla mnie skończyć zbyt brutalnie :P

Krogoth: Jeżeli zamierzasz z nimi pograć, to na wszelki wypadek zabierz ze sobą płytkę z zainstalowanym CPMA i odpowiednim do niego configiem, tak aby w przypadku możliwości rozegrania takiego meczu nie tracić zbędnego czasu :

Matrox: Oczywiście. Dzięki za przypomnienie :P Pozdrawiam wszystkich graczy, i całą szacowną redakcję promode.org :D






Temat Autor Data  
JESZCZE TROCHE...
Maniak2 01·11·2001-17:02  
Odp: WALKA
frgm 02·11·2001-02:01  
Odp: kolos..
scuzz 03·11·2001-04:00  
Odp: buhaha
qwe 02·12·2002-01:01  
hmmmmm
szpon 01·11·2001-19:01  
Odp: Chce z toba zagrac !!!
LOCO 02·11·2001-02:01  
ćwicz MATROX razem z HUGO
(.NW!) 02·11·2001-02:00  
Odp: straszny analfabetzym
fat 02·12·2003-20:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: Krg
Aktualizacja: 01·11·2001 - 04:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 25 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.169319 sek.