f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Artykuły | Challange Pro...

Artykuły

Challange ProMode - AKT 2

AKT 2
Scena 1 - Rozbiegówka

Po załadowaniu mapy przywita nas bardzo przyzwoity HUD, spis najważniejszych ustawień serwera, a także napis typu "Type ready..." oraz tajemnicze "Type help...". Idziemy po kolei...

Scena 2 - Robin HUD

CPM zapewnia nam aż 8 różnych HUDów. Do wybory do koloru. HUDy do wglądu poniżej:
  • HUD 0 (wygląda jak w normalnym Q3)
  • HUD 1 (poziomy pasek zbroji i życia na spodzie; ammo na górze po lewej)
  • HUD 2 (poziomy pasek zbroji i życia na spodzie po lewej; ammo na spodzie po prawej)
  • HUD 3 (pionowy pasek zbroji i życia na spodzie po lewej; ammo na spodzie po lewej)
  • HUD 4 (liczbowy pasek zbroji i życia na górze po lewej; ammo na górze po lewej)
  • HUD 5 (liczbowy pasek zbroji i życia na spodzie pod ammo; ammo na spodzie nad zbroją i życiem)
  • HUD 6 (pionowy pasek zbroji i życia na spodzie po lewej; ammo na spodzie po prawej)
  • HUD 7 (poziomy pasek zbroji i życia na spodzie; ammo na górze po prawej)
  • Komenda do podstawowego HUD to /hudstyle. Przejścia pomiędzy HUDami: /hudnext i /hudprv

    Scena 3 - Status

    Ta mała lista, która utrzymuje się przez jakiś czas na ekranie od czasu kiedy wejdziemy na serwer to Status Gry (Game Status). Czytając go dowiemy się o:
  • Pro Mode (włączony lub nie)
  • Timelimit (ilość czasu jednej rozgrywki)
  • Fraglimit (limit fragów)
  • Powerups (powerupy włączone lub nie)
  • Holdables (włączone lub nie)
  • Footsteps (ogłos kroków włączony lub nie)
  • Overtime (czas dogrywki)
  • g_weaponstyle (czas respawnu broni)
  • g_friendlyfire (samookaleczenie włączone lub nie)
  • g_quadstyle (czas respawnu quada)
  • g_weapondrop (broń pozostaje po śmierci lub nie)
  • Wszystkie ustawienia tych komend można zmienić w konsoli wpisując /commands.

    Scena 4 - Ready or not ?

    "Type ready to start the game". Co tu pisać ? Wystarczy wpisać /ready w konsoli, by rozpocząć odliczanie do rozpoczęcia rzeźnii... Komenda przeciwna to /notready.

    Scena 5 - Lekarz domowy lub pierwsza pomoc

    Gdy po raz pierwszy uruchomiliście CPM, z pewnością nie wiedzieliście do końca co robić. Całe szczęście, że stworzono pożyteczną opcję /help. Wpisując to w konsoli dostaniemy taką oto listę:
  • gamestatus (status gry)
  • options (zmiany zasad gry)
  • commands (lista najważniejszych komend)
  • cg_commands (lista komend ze strony klienta i cvar'y)
  • credits (o drużynie CPM)
  • Są to kolejne komendy, które możemy wpisać w konsoli. Te komendy dzielą się z kolei na następne. I tak:
  • gamestatus (pojawi się dokładnie taka sama lista ustawień jaką widzimy po prawej stronie ekranu, gdy wejdziemy na serwer)
  • commands
  • ready (gotowy do gry?)
  • notready (chyba nie...)
  • forcerestart (włącza odliczanie nawet wtedy, gdy gracze są niegotowi)
  • break (odwołuje forcerestart; zatrzymuje grę)
  • callvote (użycie: callvote )
  • nextwarmup (typ rozgrzewki):
  • 1 - zaczynami z machinegun i zbieramy resztę broni
  • 2 - mamy wszystkie bronie
  • 3 - mamy tylko gauntlet
  • ffa (gra typu Free For All)
  • duel (gra typu Tourney)
  • teamplay (gra typu TeamPlay)
  • ctf (gra typu Capture The Flag)
  • tourneymode (włącza lub wyłącza komendę g_tourneymode)
  • allowvote (włącza lub wyłącza głosowanie)
  • promode (włącza lub wyłącza promode)
  • cg_commands (tych komend jest za dużo i raczej nie powinny obchodzić przeciętnych graczy)
  • options (modyfikujemy cały status gry):
  • powerups
  • holdables
  • footsteps
  • timelimit
  • fraglimit
  • capturelimit
  • overtime
  • weaponstyle
  • quadstyle
  • friendlyfire
  • weapondrop
  • credits (komu ukłony i brawa)
  • Akt trzeci...






     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]Uran
    Aktualizacja: 04·12·2000 - 04:00



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.125127 sek.