f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Artykuły | Challange Pro...

Artykuły

Challange ProMode - AKT 4

AKT 4

Brawa czas zacząć

Scena 1 - "Mózgogranie" czyli pomysłodawcy:
  • Hoony (AU)
  • RooS (PL)
  • Scena 2 - "Dizajn" czyli projektanci:
  • a|revelation (US)
  • a|Citizen (US)
  • Cetra (SE)
  • [9]Makaveli (US)
  • e9-Judge (SE)
  • SK_Griff (DE)
  • Shub[MM]
  • [9]Paralyser (SE)
  • Scena 3 - "Ubierzmy to w kod" czyli programiści:
  • Phantom (NZ)
  • D!ablo (AU)
  • Highlander (PL)
  • Khaile (SE)
  • Scena 4 - "Wynajmę rzeźnię" czyli twórcy map:
  • Khaile (SE)
  • Centaura (NZ)
  • FxR|Jude (AU)
  • MrClean (US)
  • twoAM (US)
  • Wiebo de Wit (NE)
  • Scena 5 - "Świeżo malowane" czyli graficy:
  • Oblivion (US)
  • Slight (AU)
  • EPILOG

    Zespół CPM składał się z samych graczy i został on zrobiony przez graczy dla graczy. Ludzie ci widzieli, że gra w podstawową wersję Q3A nieprzyspoży tylu emocji, co gra na ich modzie. I mieli rację ! Jednakże do CPM nie przekonał się cały świat. Większość graczy z innych państw nawet nie wie o istnieniu tego moda. Nie trzeba szukać daleko. Wystarczy przenieść się parę kilometrów na zachód i oto pierwszym przykładem są Niemcy. Ludzie ci zupełnie nic nie wiedzą na temat ProMode. Smutne, ale prawdziwe. Miejmy nadzieję, że już niedługo ludzie na całym świecie dostrzegą wyższość CPM nad vQ3 i FRAG 5 lub QuakeCon 2001 odbedą się już na naszym ukochanym modzie...




    Temat Autor Data  
    ql
    [FPP]MajeS 06·12·2000-09:01  
    Odp: ale....
    Uriel 02·11·2000-12:00  
    Odp: no...
    Blind Fury 03·12·2002-02:01  


     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]Uran
    Aktualizacja: 03·12·2000 - 16:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.125092 sek.