f·p·p · q·u·a·k·e · 3
http://quake3.fpp.pl


Artykuły

Challange ProMode - AKT 1

AKT 1
Scena 1 - Interfejs

Przede wszystkim CPM wprowadza nowy interfejs, który bardzo łatwo skojarzymy z wcześniejszym modem - Lanstanity, na którym się zagrywaliśmy przed oficjalnym wydaniem CPM. To co widzilismy w Lansanity, w 99 % przeniesione jest do ProMode. I dobrze, bo wygląda to zarąbiaście. Mały wykaz zmian, które od razu "rzucają się" w oczy:
  • kursor (zmieniono celownik na o wiele wygodniejszą strzałkę)
  • czcionka (oryginalne czerwone litery zostały zamienione na bardziej "kamienne")
  • przyciski (wszelkie przyciski są teraz bardziej przejrzyste; są czerwono-białe i efektownie sobie migają)
  • spis map (spis map został powiększony z 4 do 12 map na jednym ekranie; dzięki temu mamy o 3 razy mniej klikania ;>)
  • opcje serwera (dodano opcje wyboru Weapon Style, Quad Style oraz aktywację CPM)*
  • * W opcjach Weapon Style, Quad Style i CPM możemy ustawić:
  • Weapon Style (ustawiamy spawn broni): 0 [5s], 1 [15s], 2 [30s]
  • Quad Style (ustawiamy spawn quada): 0 [60s], 1 [120s]
  • CPM (gramy z CPM, czy nie ?): "on" lub "off"
  • Scena 2 - Coco Channel ?

    CPM oferuje nam również wybór koloru poszczególnych części garderoby dla wybranych modeli. Szczęśliwymi postaciami, które mają możliwość doboru koloru są:
  • Ranger
  • Visor
  • Sarge
  • Mynx
  • Crash
  • Jednakże, żeby nasz bohater miał na sobie 3 barwy musimy wybrać model z ikonką, na której znajduje się napis "CPM". Do "pokolorowania" mamy 3 części ciała: twarz (od razu kolor promienia RailGuna), tułów, nogi.

    Scena 3 - Picasso ?

    Stosując wzór na wariację z powtórzeniami wyszło mi, że każdego z naszych bohaterów możemy pokolorować na 59049 sposobów. Myślę, że nie jest źle ;> Paleta kolorów nie jest jednak 32 bitowa, ale i tak nie ma co narzekać :> 10 kolorów to wystarczająca ilość. A są to:
  • biały (white)
  • czerwony (red)
  • zielony (green)
  • żółty (yellow)
  • niebieski (blue)
  • różowy (magenta)
  • jasno zielony (cyan)
  • pomarańczowy (orange)
  • purpurowy (purple)
  • jasno niebieski (light blue)
  • Scena 4 - Add-on

    Pojawiła się również nowa opcja w menu - CHALLENGE PRO MODE. W opcji tej decydujemy czy nasz Q3 ma pracować z CPM czy też tak, jak go John Carmack stworzył.

    Tak mniej wiecej rysują się najbardziej widoczne zmiany w menu w stosunku do VQ3...

    Drugi akt już czeka...

     Dalej  » 



    --------------------------------------
    Aktualizacja: 04·12·2000 - 04:00




    © 2000-2001 f·p·p productions.
    http://fpp.pl, [email protected]

    Wyrukowano dnia 2024-05-05, 14:56, z 172.70.126.118 (172.70.126.118)
    Strona dostępna online pod adresem: http://quake3.fpp.pl/?pl:pages:show:90:::

    DRUKUJ | Powrót