f·p·p · q·u·a·k·e · 3 http://quake3.fpp.pl |
|||
Artykuły Challange ProMode - AKT 1 AKT 1 Scena 1 - Interfejs Przede wszystkim CPM wprowadza nowy interfejs, który bardzo łatwo skojarzymy z wcześniejszym modem - Lanstanity, na którym się zagrywaliśmy przed oficjalnym wydaniem CPM. To co widzilismy w Lansanity, w 99 % przeniesione jest do ProMode. I dobrze, bo wygląda to zarąbiaście. Mały wykaz zmian, które od razu "rzucają się" w oczy: * W opcjach Weapon Style, Quad Style i CPM możemy ustawić: Scena 2 - Coco Channel ? CPM oferuje nam również wybór koloru poszczególnych części garderoby dla wybranych modeli. Szczęśliwymi postaciami, które mają możliwość doboru koloru są: Jednakże, żeby nasz bohater miał na sobie 3 barwy musimy wybrać model z ikonką, na której znajduje się napis "CPM". Do "pokolorowania" mamy 3 części ciała: twarz (od razu kolor promienia RailGuna), tułów, nogi. Scena 3 - Picasso ? Stosując wzór na wariację z powtórzeniami wyszło mi, że każdego z naszych bohaterów możemy pokolorować na 59049 sposobów. Myślę, że nie jest źle ;> Paleta kolorów nie jest jednak 32 bitowa, ale i tak nie ma co narzekać :> 10 kolorów to wystarczająca ilość. A są to: Scena 4 - Add-on Pojawiła się również nowa opcja w menu - CHALLENGE PRO MODE. W opcji tej decydujemy czy nasz Q3 ma pracować z CPM czy też tak, jak go John Carmack stworzył. Tak mniej wiecej rysują się najbardziej widoczne zmiany w menu w stosunku do VQ3... Drugi akt już czeka... Dalej » -------------------------------------- Aktualizacja: 04·12·2000 - 04:00 |
|||
© 2000-2001 f·p·p productions. http://fpp.pl, [email protected] |
|||
Wyrukowano dnia 2024-05-05, 14:56, z
172.70.126.118 (172.70.126.118) Strona dostępna online pod adresem: http://quake3.fpp.pl/?pl:pages:show:90::: DRUKUJ | Powrót |