f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | [FPP]MajeS | Urban Terror - po prostu sie zakochałem :-)

Ja tam fanem UT (jeszcze) nie jestem...
08·12·2000 - 15:02 - SweepeR - Edit
...ale bycmoze dlatego, ze jeszcze w to cudo nie gralem.

Jednym z atutow UT jest kod sieciowy, ktory w CSie...hmm... pozostawia wiele do zyczenia. Gdzies kiedys czytalem wypowiedz jakiegos znanego kolesia od modow (crt albo rhea, nie jestem pewien... a moze kogos innego?), ze jesli zawodowy programista zobaczylby kod CS'a to by sie pochlastal...

Ale z drugiej strony, po co ludzie maja sie przesiadac z CSa na UT, skoro oba prezentuja sie podobnie? Po co maja na sile zmieniac platforme? Ale zobaczymy zobaczymy.... Ucieszylbym sie niezmiernie, gdyby jednak wlasnie UT sie wybil tak jak CS... Choc ewidentnie widac, czym sie autorzy UT inspirowali...

 : REPLY  IP: Logged


error! piiiiip!
08·12·2000 - 16:00 - sxl - Edit
wrong anwser! SweepeR. Wiem ze sie tak zdaje, miales prawo tak powiedziec, ale strasznie sie mylisz. Chodzi mi o to inspirowanie sie tworcow UT cs'em. Otoz UT i CS to dwa inne swiaty. Poza tym UT ma wiele wiecej ciekawych nowinek technicznych [jak np to ze przeciwnika mozna trafic w 20-pare czesci ciala jak lungs, head, arms, legs, weist itp]. Powinienes zagrac w UT i przekonac sie ze to definitywnie nie jest przerobka CSa. Dla zakonczenia podam cytat, zdanie Ottara z mojego klanu wchodzacego do nas na server UT: "ojj bede teraz lamil bo gralem 3h w CSa i zanim sie przestawie to troche minie"
ps. pozdroofka dla Ottara, imho on jest twroca http://www.urbanterror.prv.pl

 : REPLY  IP: Logged


CAL i UT
08·12·2000 - 16:00 - sxl - Edit
Troszke temu, ok 5 tygodni, pisalo na q3orgu [a taki jeden al1en pisal ] ze CAL czyli amatorski oddzial CPL, rozwaza stworzenie dywizji UT swojej ligi. Miejmy nadzieje ze jeszcze cos z tego wyjdzie! Gdyby powstala liga, UT dopiero by sie rozreklamowalo, a wtedy sukces gwarantowany.

 : REPLY  IP: Logged


tja...
08·12·2000 - 16:01 - [FPP]MajeS - Edit
No i MajeS tez sprobuje zrobic cos dla polskiej sceny UT...

Rozwazam nawet utworzenie/dolaczenie do jakiegos klanu...

 : REPLY  IP: Logged


Klan Avalanche
08·12·2000 - 16:01 - Klan Avalanche - Edit
Powstaje nowy klan . Mamy juz 4 czlonków .Całkiem niezle juz sie zgralismy . Jakbys byl zainteresowany to daj odpowiedz . Jakos sie z toba skontaktujemy...

 : REPLY  IP: Logged


No ja wlasnie ciagne UT
08·12·2000 - 16:01 - SweepeR - Edit
I sobie pozniej zobacze co i jak. Z tego co widzialem na http://www.urbanterror.prv.pl to mapki sa zajebiscie ladne.

Ale kurde... W pizd00 sie teraz porobilo tych realistycznych FPP... Operation Flashpoint, Red Faction, Counter-Strike, Urban Terror... I pewnie jeszcze kilka o ktorych zapomnialem...

 : REPLY  IP: Logged


:)
08·12·2000 - 16:02 - sxl - Edit
heh
do samego q3 jest procz UT jeszcze pare realistycznych dobrze zapowiadajacyh sie modow jak Navy Seals, Annihilation czy Q3Fortres... )

 : REPLY  IP: Logged


...
08·12·2000 - 16:02 - [FPP]MajeS - Edit
dla mnie i tak ut roxxx

 : REPLY  IP: Logged


:
08·12·2000 - 17:01 - sxl - Edit
No oczywiscie
ja tak tylko wymienialem. Zadne motorki z II wojny św. nie pobija klimatu antyterrorki z M4 i noktowizorami :

 : REPLY  IP: Logged


...
08·12·2000 - 17:01 - [FPP]xen0m - Edit
ale tez zaden ut nie pobije cpm

Majes na jakiech servach ut teraz grasz? chetnie pogram

 : REPLY  IP: Logged


heih
08·12·2000 - 17:01 - [FPP]MajeS - Edit
heh

zakaldam serwer na mojej mega maszynce i rozne osobniki sie dolaczaja...

lolowo troche ale da rade... a poza ty ostatnio po lanie duzo z kolesiami pykamy...

 : REPLY  IP: Logged


xen0m
08·12·2000 - 17:01 - sxl - Edit
cpm a ut to nie to samo
jaki masz ping na teku.ptc.pl:6666 w ut? zdaje sie ze router na servku jest zle ustawiony :/

 : REPLY  IP: Logged


teku.ptc.pl:6666
08·12·2000 - 21:01 - rudy101 - Edit
jak ktos by se chcial poszales w UT to zapraszam codziennie o 20:00 na teku.ptc.pl:6666. Oprocz tego przed kazda gra umawiamy sie na kanale #q3org

 : REPLY  IP: Logged


wg mnie UT smierdzi, CS rulez
08·12·2000 - 19:01 - cwebb - Edit
wg mnie UT smierdzi i nie dlatego ze nie lubie gier ala CS, wrecz przeciwnie. W porownaniu do CS'a UT to SHIT, przegrywa z CS'em na kazdej linii. Jak ktos chce realizm niech gra w CS'a , ktory jest najlepszy w tej kategorii. Sciagalem UT sam przez Sdi i wywalilem nastepnego dnia, a po kilku godzinach grania razem z qmplami po lanie stweirdzilismy ze UT zasysa CS jest DUZO lepszy. Tak mowi cwebb

 : REPLY  IP: Logged


Najłatwiej to mówić, a szczególnie to tak bez sensu jak ty
09·12·2000 - 07:01 - Ratto - Edit
Daj argumenty czemu "przegrywa na całej lini" i co masz takiego z realizmu w cs?

Może np wchodzenie na samych nogach po 30 metrowej drabinie, na dodatek tyłem i podczas strzelania z karabinu?

Może fakt że mając 100% życia jak i 4% poruszasz się z tą samą szybkością, co więcej nie musisz się opatrzeć po tym jak zarwiesz serię w klatę, bo rany cudownie się zabliźniają?

Nie to nie to... już wiem, chodzi o to że możesz wykonać 10.000 tysięcy skoków bez zadyszki?

Już wiem, dla Ciebie realizmem jest że grant w CS podczas noszenia mieści się na troczku zaś podczas rzucania puchnie do wielkości porównywalnej z głową przeciwnika?

Nie? To może chodzi o to że w CS zarówno terro jak i konerzy mają taką nadwagę że nie mogą się podciągnąć nawet na skrzynkę sięgającą im do pasa?

Albo spadając z 6 metrów obniża się im witalność ale nożki mają jak z ruskiej stali? (niezłamliwe, ciągliwe i kowalne)

W ten sposób można czepiać się w nieskończoność obydwu gier. UT to ciągle beta, która się rozwija z każdym wydaniem patchów. CS an rynku istnieje ponad 2 lata, twórcy mieli dużo czasu by poprawić wszystkie błędy i niedociągnięcia. Poprostu dwie różne gry. Ale nie obrzydzaj nam UT, to my nie będziemy ci obrzydzać cs'a. Szczególnie jeżeli taką recenzję wystwiasz jak sam napisałeś "po kilku godzinach grania". Zaś na koniec co do smrodu zalecam - mniej CS'a więcej wizyt w łazience. Pomaga, sprawdzałem.

 : REPLY  IP: Logged




 + ADD NEW SUBJECT 





 « GO BACK  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Wednesday · 15 Mai · 2024
Page generated in 0.132879 sec.