f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Artykuły | Challenge Pro Mode

:)
05·12·2000 - 15:00 - U2 SpawN - Edit
Moim zadaniem ten Mod to najlepsza sprawa na świecie , gdyż nie ma nic lepszego niż Q1 ,a ten Mod upodabnia Q3 do Q1 !!! Bez tego Moda nie grał bym w Quake 3 gdyż jest on za wolny !

The End

 : REPLY  IP: Logged


Komendy -re
08·12·2000 - 07:00 - Kiszqa - Edit
You really saved my skin with this inofmratoin. Thanks!

 : REPLY  IP: Logged


CPMA i linux
10·12·2000 - 03:01 - Skopi - Edit
mam maly problem, quake 3 hula pod linuxem szybciej niz pod wingroza ale nie moge odpalic promod'a
pisze ze brakuje mu cpm/qagamei386.so
jesli ktos moze mi powiedziec o co chodzi bylbym bardzo wdzieczny
ps team arena tez chodzi szybciej

 : REPLY  IP: Logged


tia...
31·10·2000 - 01:01 - Skopi - Edit
wystarczylo sciagnac nowehgo promoda

 : REPLY  IP: Logged


cpma pod linuxa
01·11·2000 - 03:02 - Chlorek - Edit
Mam maluśki problemik z cpma pod linuxem. chodzi zasadniczo o synchronizację wersji q3a z cpma (podejrzewam). Problemy są zasadniczo takie:
- nie działa mi cg_forceColor;
- nie działa mi widzenie kolorów przez innych graczy przy używaniu przez nich skinów cpmowych, widać kolor standardowy czyli biały;
- nie działają mi backpaki;
- i sprawa najbardziej mnie nurtująca, to przymusowe disconnectowanie servera przy potencjalnej zmianie mapki na inną (cpma się nie przeładowuje).
Kilka wyjaśnień... Używam q3a w wersji 1.29h pod linuxa. Cpma, którego posiadam - cpma99v4-full.zip.
W przypadku podładowywania innej wersji cpma, wywala mnie przy ładowaniu mapki, do menu z komunikatem konsoli, że plik aas (to jest do bota a nie do cpma! I po wałka mi się to wchrzania jak to nie z tej bajki?) jest niepawidłowy, a jego wersja jest stara.
Znalazłem najnowszego cpm_install_v1-00.zip, ale to jest jedynie wersja windowsowa, a przy prubie załadowania Q się w ogule wychrzania.
Jak widać, niewiadomych mam wiele, ale mam nadzieję, że po części je rozwiążecie...

 : REPLY  IP: Logged


MAGIA TEAMPLAYA
03·12·2001 - 04:01 - miedniCA - Edit
Autor tekstu zapomniał o jednym: w końcu to teamplay Q1 jest czymś, od czego do dziś wiele osób nie moze sie oderwać. TDM w cpma nie moze być mniej wciągający i rzeczywiście nie jest. Miłosnikom cpma polecam TDM.

I jeszcze jedno: grajcie cpma na konwersjach map z Q1, np q1dm6!

 : REPLY  IP: Logged


CPMAHELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
09·12·2001 - 12:01 - ChinczykArt - Edit
yoł ściągnąłem sobie cpma, fajnie że nie mogę grać -
wpisuję +set fs_game challenge_pm ; gra odpala się a nagle
wychodzi na pulpit z sarkastyczną notką z rodzaju "user interface is 4, expected 3"
gdzie jest zapisany interfejs użytkownika - ? w configu tego nie mam
w ogóle to dobrze rozumuję czy jak?

 : REPLY  IP: Logged


CPMA
10·12·2001 - 06:01 - szqtek - Edit
aby uruchomić CPMA w Windowsie na innej wersji niż 1.17 trzeba ściągnąć najnowszą CPMAw3 lub CPMA0.99x8 oraz Q3 PointRelease 1.31

 : REPLY  IP: Logged


Help
03·12·2003 - 20:02 - lowrid3r - Edit
O ile dobrze pamiętam taki błąd wyskakuje gdy przed zainstalowaniem point releasa quake był crackowany (tak żeby chodził bez płyty)

P.S. odpalam cpma przez "+set fs_game CPMA" i chodzi elegancko...

 : REPLY  IP: Logged


Cpm1.1
06·12·2002 - 03:02 - MASTAMARYS - Edit
nie moge zalozyc na lanie moge tylko dolaczyc sie do servera w necie czemu??

 : REPLY  IP: Logged


pro mode
06·12·2002 - 18:02 - NONAME - Edit
The purchases I make are entirely based on these artciels.

 : REPLY  IP: Logged


Pomozcie mi!!!!PLISKA!!!!!:(
09·12·2002 - 07:01 - FazZar - Edit
Wypakowalem promoda wchodze do gierki, ale chce sobie tylko powymiatac z botami wiec biore sobie "practice" (czy jakos tak) no i wchodze... I * bo wychodzi mi do glownego menu!!!! Czysty quake chodzi bez problemu, point releas'a mam 1.32 a promoda 1.0 bez map mam z promoda.one.pl.... To co do cholery jest zle!!!!!?!?!?!?!?!?! Pomozcie mi!!!!!

 : REPLY  IP: Logged


cpma1.0...
09·12·2002 - 17:02 - [FPP]ziel1na - Edit
...dziala tylko z mapkami
bez nich nie uruchomisz...
w sumie to nie wiem dlaczego jest w ogole wersja bez mapek ale musisz miec wszystkie mappacki, bez tego ani rusz

 : REPLY  IP: Logged


Mappacki
31·10·2002 - 14:00 - Danger - Edit
przy mieszaniu w quake uwazajcie zeby te same mapy sie nie powtarzaly! np. Musicie pozagladac do plikow PK3 są to normalne ZIPY z innym rozszrzeniem. Ważne żeby ta sama mapa nie występowała w dwóch plikach. Ja jak próbowałem kiedyś tak uruchomić mapkę to mnie wywalało do głównego menu.

 : REPLY  IP: Logged


Quake ]I[
31·10·2002 - 20:02 - Blood - Edit
Spox strona
Ale czemu tak tródno zrobić bota ?? Niewiem
Pozatym polecam server UNITED QUAKERS CS
wersja 1.11 (staroć)
NARA

 : REPLY  IP: Logged


Help ciag dalszy....
01·11·2002 - 16:01 - Screw - Edit
A co jesli mam cpm z mapkami i chu* nie dziala bo podczas wczytywania mapki wychodzi do menu gluwnego....

 : REPLY  IP: Logged


Pro Mode
04·12·2005 - 16:01 - =[ET]= Iv4n - Edit
To fakt Pro Mode jest mało znany na świecie... Szczerze to sam też na nim dopiero jakieś pół roku ale musze przyznać że teraz bez Pro Mode... Q3A nie ma dle mnie sensu

 : REPLY  IP: Logged


cd key
07·12·2006 - 03:00 - skrol - Edit
skad sciagnac dobrego cd key?

 : REPLY  IP: Logged




 + ADD NEW SUBJECT 





 « GO BACK  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Sunday · 28 April · 2024
Page generated in 0.145485 sec.