f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Krg | Nawrócony

pm vs vq3
02·11·2000 - 03:00 - zpr - Edit
bo prawda jest taka, ze pm jest latwiejszy niz vq3, co mnie osobiscie wcale niezadawala. wezmy takie skoki: w pm skacze w niektore miejsca bez problemu, ale w vq3 niestety juz nie. fakt ten mobilizuje mnie do wiekszego trenowania w vq3... w pm liczy sie glownie szybkosc . w vq3 trzeba myslec

 : REPLY  IP: Logged


Zmęczenie materiiii;)
02·11·2000 - 03:00 - Nillan - Edit
W tym co napisal Krog jest napewno wiele racji...Nie odkryję niczego nowego jeżeli stwierdze , że gra w pm jest naprawdę bardzo widowiskowa i efektowna , czego prztykladem jest np: gra MatroXa choćby na ostaniej ślizgawce=8] To co naprawdę bardzo jara oglądających demka , nie jest już tak kolorowe dla tych którzy byli po drugiej stronie "barykady" i dostawali przyslowiowy wpierdul.Czlowiek może dostć wtedy konkretnego doła i naprawde zniechęcic się do Quaka
Jasne- można by napisać że Krogoth jest dobrym graczem,ale tylko na spary, bo w turniejach idzie Mu kiepskawo .Opinia taka krąży niewatpliwie w pewnych kregach polskich pm-owcóf.Prawda jest taka,że oglądanie demek granych "chociażby" na OSP pozwala zobaczyć co znaczy naprawdę slowo taktyka.Osobiście do niedawna preferowalem ogladanie demek czelendzowskich, ale po ostatnim Ślizgu stwierdzilem że mnie nudzą.Nic ciekawego już na nich nie widze oprócz rajdu po armor ,rakiete,raila a potem gnojenie przeciwnika zgodnie z instrukcją...
Myślę ,że to co napisał Krokiet jest spowodowane po cześci znudzeniem pm (do niedawna tak bym nie pomyślał), a po cześci niestety tym ,że nie jest juz takim rzeżnikiem(bez obrazy mroczny Krokiecie) jak kiedyś.

 : REPLY  IP: Logged


i tak ma byc
02·11·2000 - 03:01 - cromwell - Edit
Tak jest i tak ma byc ja proponuje na sam dobry poczatek wyjebac wszystkie serwy cpma w polsce po * na tym grac ? gra jest ograniczona prawie jak dla debili chyba krg nie pamietasz jaka byla klotnia w co grac na cgl'u vq3 czy cpma ? pamietam twoje teksty ze ja bylem za vq3 to nie wazne, ale widze ze wreszcie zrozumiales a co do qw ro rail *a by tam dal wystraczy ze jest tam rakieta i wiekszosc zalezy od spawnow jesli zaczniecie masow grac w vq3 to bedzie zajebiscie i moze nawet mnie ozabczycie na serwach q3 a nie qw PP 1 na1 vq3 ownz a teamy to juz wogule ownz tak jest i po * bylo isc okrezna droga do vq3 wiedzialem ze jak juz q3 przezyje swoje najlepsze lata to polacy lameria dopiero zaczna grac w vq3 jakby cpma bylo tak dobre to napewno by sie w to gralo na swiecie peace all, krogoth to kiedy jakis duelik w vq3 ? zaczyna mi sie to podobac coraz bardziej jeszcze jakies cgl3 na vq3 i bedzie spoko :P

 : REPLY  IP: Logged


zalosne
02·11·2000 - 03:01 - saib - Edit
lol krogoth napisal ze bedzie grac w vq3 i nagle wszyscy ze vq3 rox .

 : REPLY  IP: Logged


vq3 sux!
02·11·2000 - 03:01 - [FPP]Shooler - Edit
heh.....

 : REPLY  IP: Logged


to juz bylo
02·11·2000 - 04:01 - dev - Edit
Do cpm1.0 to byla naprawde zajebista zabawa. Ale niestety, wiecznie ukazujace sie kolejne bety cpma rozwalily wszystko a cos takiego jak cpm1.1 nigdy nie powstalo

Imo krg verbal i venom oglaszali swoje odejscie do vq3 juz po cgl1 ale jak widac...

 : REPLY  IP: Logged


OBY TO NIE BYLO CHWILOWE
02·11·2000 - 04:01 - yasser - Edit
LADNIE LADNIE.. od jakiegos czasu staram sie
wytlumaczyc paru osobom ze jednak VQ3 jest duzo bardziej grywalniejsze od PM.. no coz
jednak dopiero taki autorytet jak KROGOTH mogl przelamac pierwsze lody na drodze do lepszego swiata.. dobra kto IDZIE za KROGOTHEM ? ja napewno ale to juz niezaleznie od jego decyzji ... chce tylko zeby taka osoba z autorytetem garala wlasnie w VQ3 bo napewno beda turnieje beda serwery bedzie looz i bedzie fajnie.. i w koncu bedziemy mogli porownywac sie ze swiatem (co juz zaczal calkiem dawno robic fetter ale bardzo utajnil swoja dzialalnosc)... dobra grajmy w vq3

 : REPLY  IP: Logged


yeah whatever...
02·11·2000 - 05:02 - EmperoR - Edit
I znow sie narobilo szumu na temat: czy vq3 czy pm. A nie tak dawno naczytalem sie ze ogoolnie q3 sie konczy/wypala itd itp . Nie bede tu robil zadnych wywodow ani rozpisywal sie a dlaczego, a po co i wogole. To nie ma sensu. Wiem tylko jedno, ze od poczatku ukazania sie testu q3 tak bardzo polubilem te gre, ze do tej pory gram w nia kazdego dnia . I nie wazne, ze napierw bylo vq3, potem cpm 1.0 (respect !) a na koniec wymyslili cpma. Dla mnie to wogole nie ma roznicy, w ktore z tych 3 rzeczy gram. Ja zachwycam sie wszystkimi trzema i granie w kazda z tych trzech jakze roznych rzeczy daje mi ogromna satysfakcje . A jesli ktos sobie pomysli, ze glupota jest grac we wszystkie 3 to jego problem . Jesli mam ochote na v3 to gram vq3, jesli mam ochote na cpma gram cpma. Wszystko zalezy od dnia. Na temat nawrocenia Krg (niech robi co uwaza) nie bede pisal bo to nie ma sensu jak i pisanie czy jest taktyka w pm czy jej nie ma.

 : REPLY  IP: Logged


vq3 rul3z th4 pl4n3t
02·11·2000 - 03:01 - HellSpawn - Edit
Przyznaję racje Krogothowi, pm jest bardzo
widowiskowym trybem gry, ale mało taktycznym. Jeśli ktoś lubi napierdalać
w przeciwnika ile wlezie to ok, ale jeśli ktoś
bardziej lubi grę polegającą na myśleniu
to powinien zrezygnować z pm.
Najłatwiej to zobaczyć oglądając dema
teamplayowe. W vq3 teamy przejmują sektory, pilnują quada, bs'a i mega healtha,
a w pm każdy napierala ile wlezie i nawet nie
przejmuje się amunicją i bronią, bo zawsze
można znależć leżący gdzieś plecak
z bronią i amunicją.
Wiec gramy wszyscy w vq3 i robmy turnieje, aby pokazać się w świecie!

 : REPLY  IP: Logged


lol
05·12·2001 - 10:02 - ... - Edit
"a w pm każdy napierala ile wlezie i nawet nie
przejmuje się amunicją i bronią, bo zawsze
można znależć leżący gdzieś plecak
z bronią i amunicją." by Hellspawn


niezle..... LOL LOL LOL

 : REPLY  IP: Logged


pro-mode to dobra szkola
02·11·2000 - 08:01 - bL()UnT - Edit
teraS moZe nasze hopaki pobijoM amerykanCUF:bo cpma to doobra szkola

 : REPLY  IP: Logged


well...
02·11·2000 - 03:00 - Pipi - Edit
z tego co pamietam Krg to gdzies rok temu po jakims turnieju juz raz rzucales pm na rzecz vq3 i niestety niewiele z tego wyszlo

zycze wytrwalosci tym razem

 : REPLY  IP: Logged


Ja juz nie wiem...
02·11·2000 - 03:01 - [FPP]Lucas - Edit
Jak pojawily sie bety cpm (jeszcze na 1.17) to mnie usilnie wszyscy przestawaili na promode - wkoncu dalem sie i zaczolem grac....
2. Przyzwyczailem sie do tego, do cpm....

Teraz widze, ze od nowa mam zaczac grac w vq3.

Mi to rybka jaki styl ma byc - ale ma byc JEDEN - mam bardzo malo czasu aby grac i moge grac w cpma albo vq3 - w dwie naraz nie idzie... A chcialbym co jest na "topie" aby nie wpasc do cafe i dostac baty tylko dlatego, ze mam inne przywyczajenia i nawyki z gry....

BTW - jak zwolniono rl i pg - to byl krzyk - teraz to krzycza ze za szybko

 : REPLY  IP: Logged


lol krg...
02·11·2000 - 03:01 - lenar - Edit
ty to ameryke odkryles w konserwach (qwa skond takie txt ) krog od dawna, to jest wiadomo ze taktyki w pm jest tylko szczątkowa ilosc i tu jedzie sie tylko na aimie lecz gdy jest rail na 1500ms to jusz jest w miare luz... i da sie z mtroxem pograc... wiem ze sie załamałes ze dostales baty i zmieniasz styl u ciebie to normalne ze winisz inne zeczy a nie siebie nie zartuje ale tak naprawde to kazdy gra w co chce ja tam lubie obie gry ale pm daje mi wikszom przyjemnosc a Vq3 łatwiej wlonic lepszego...

 : REPLY  IP: Logged


ehhhh
02·11·2000 - 03:01 - sxl - Edit
Ja tak nie rozumiem jak mozna co chwile zmieniac zdanie. NIgdy nie bedzie sie dobtym gdy bedzie sie co jakis czas zmienialo platforme. Trening [i przyzwycajenie?] tworzy mistrza.

 : REPLY  IP: Logged


!?!
02·11·2000 - 03:01 - saib - Edit
gdzie sie podzial moj komentarz ?

 : REPLY  IP: Logged


hehe
02·11·2000 - 03:01 - saib - Edit
a jest wyzej spoko

 : REPLY  IP: Logged


pm r0x
02·11·2000 - 03:01 - bed3k - Edit
ja i tak wole pm od vq3 (co nie znaczy ze w to drugie nie moge pograc )
jedyne co mnie wkurza w pm to, ze arq i reszta ekipy chca na sile polaczyc pm z vq3,
dlatego pierwszy pm na pr1.17 byl najlepszy

 : REPLY  IP: Logged


W kfaku...tego nie ma.
02·11·2000 - 03:01 - WrathOfGod alias BadIdea C4 Clan - Edit
Po przeczytaniu textu Krogoth'a doszedlem do wniosku, ze wszysto, czego szuka znajdzie w RTCW ) No moze nie ma tam raila...za to masa kombinowania/taktyk i technik.
Gra jest nowiutka... dopiero tworzy sie "srodowisko graczy"
Jest tyle rzeczy do wykumania... nowy lad...nowy poligon

Polecam kazdemu

 : REPLY  IP: Logged


pm
02·11·2000 - 03:01 - [FPP]Shooler - Edit
Jak dla mnie wszystko co najleprze w Q3 (cpm) i QW to wlasnie kontrola w powietrzu i speed. VQ3 jest za wolne, biega sie jak w wodzie, a qw i pm wlasnie po to bylo zrobione, zeby dodac temu troche dynamiki. Jak ktos chce grac taktycznie to poponuje StarCrafta

 : REPLY  IP: Logged


m@w-L3 o VQ3
02·11·2000 - 03:01 - m@w-L3adeR - Edit
Tez sie wypowiem na ten temat
co do pm to zawsze mialem nadzieje ze pojdzie on w kierunku polaczenia wlasciwosci z vq3 no ale skonczylo sie na tym ze gra w pm przypomina symualcje SKACZACEJ KULKI
podstawa to non stopa do przodu...i jak masz dobry aim wygrywasz
I wcale nie mowie ze pm sux czy cos takiego tylko po prostu pm jest niedopracowany i teraz dopiero krg to zauwazyl
I wcale nie uwazam ze pm jest za szybki czy cos takiego bo jak dla mnie to gra moglaby byc nawet szybsza ale NIE TA FIZYKA I SYSTEM !
co nie oznacza ze system vq3 jest bardzo dobry bo mi sie tez nie za bardzo podoba no ale lepszy niz pm na dzien dzisiejszy....
W pm mozna se pograc czasem ale podstawa to nadal vq3....mam nadzieje ze to sie zmieni....
.........WAITING FOR BETTER PRO-MODE..........
czekam na innego pm....

 : REPLY  IP: Logged


Podziwiam cie KRG
02·11·2000 - 03:01 - 666|c4 - Edit
tak jak w temacie... a to dla tego ze malo kto sie do tego przyznaje. Fakt ze vQ3 nie jest doskonale, ale od poczatku to co bylo atutem w ProMode stawalo sie jego porazka, a chodzi mi tu o jego dynamike i szybkosc... no i "walenie na pale". W Q3 gram od poltorej roku z tego moze z 2 razy wlaczylem PM, a to dla tego ze mnie nie kreci 1 strzal z raila= 1 frag. W vQ3 wbrew pozorom trzeba sie nameczyc zeby zdobyc fraga z dobrym graczem, a nie mowiac tu juz o przewadze. Jezeli moje slowa wydaja wam sie puste to polecam wam zagrac z niejakim 666|Gad'em - historia i glowna postacia vQ3. Jego technika i przedewszystkim niezwykly aim powala na kolana kazdego kto go widzial. Jezeli chcielibyscie zobaczyc co mam na mysli to zagrajcie z nim na mapie DM17... tak tak starej DM17... moge sie zalozyc ze w ciagu pierwszych minut bedzie juz wynik 20 do wieeeeeeelkiego minusa... Ale co ja pisze! Przekonajcie sie sami...

 : REPLY  IP: Logged


Nigdy nie wiem co dac na tytul =P
02·11·2000 - 03:02 - SweepeR - Edit
Krg ma toche racji w tym co pisze, ale chcialbym wam uswiadomic, ze po to wlasnie wprowadzony zostal rail 1500ms (z powrotem) i lgcooldown. To co sie nigdy polakom nie podobalo.

Nie wiem cyz wiecie, ale polacy na swiecie zwani sa "rail whores", co to znaczy tlumaczyc chyba nie musze. W kazdym badz razie, nie wiem czy to jest komplement czy nie. na poczatku myslalem, ze tak, ze nas podziwiaja, ale pozniej jak poznalem tych ludzi to zmienilem zdanie na ten temat. Do czego zmierzam? Przy okazji wypuszczania xsdm1 napisalem, ze "nie wystarczy tylko latac po mapie z rejlem aby wygrac". I ktos mi tam w komentarzach zarzucil, ze obrazam polakow czy cus takiego. A mi chodzilo o to, ze polacy maja calkiem inny styl niz ten swiatowy. Wlasnie taki "na pale". Tym czasem lubie ogladac zagraniczne demka CPMA, bo po pierwsze znajde tam zajebiste akcje i triki (szczegolnie wsrod clan arenowcow), a po drugie taktyke. Amerykanie graja na innych mapach niz polacy, cpm12, charon3dm9 (przyszla cpm'ka) - to sa mapy, ktore klada nacisk na taktyke inna niz bieganie od zbroi do zbroi.

I dlatego w pewnym stopniu moge sie zgodzic z krogothem, ale tylko wtedy, gdy zaznacze, ze chodzi o polskie wykonanie promode'a.

To co lubie w promodzie to swoboda poruszania sie. W VQ3 jakos tak ciezko sie postacia kontroluje, nie czuje sie w pelni swobodnie. Oczywiscie, to pewnie jest kwestia przyzwyczajenia. W CPMA moge robic ze soba co tylko mi sie podoba i to daje niezla frajde czlowiekowi. Te wszystkie triki i satysfakcja jaka sie ma po wykonaniu jakiegos masakrycznie trudnego skoku.

Do VQ3 nic nie mam, nie przeszkadza mi, jesli ludziom sie podoba, to nie widze zadnej przeszkody aby na nim grali. Mi sie jednak bardziej podoba CPMA, moze z przyzwyczajenia. Nie gram dla kasy czy dla slawy, cyz tez po to, aby byc coraz lepszym i lepszym (choc chcialbym), tylko gram dla zabawy, zeby sie rozerwac. I imo do tego bardziej sie nadaje CPMA.

Jedno wiem, juz chyba troche za pozno na kolejny zwrot. I glupota wg mnie bedzie, jesli nagle pol polskiej sceny cpma przesiadzie sie na vq3 tylko dlatego, ze krog napisal w swojej kolumnie taki fajny tekst.

Ktos tam wyzej napisal, zeby wywalic wszystkie polskie serwy cpma. Sorry stary, ale przeciez nitk ci na cpma grac nie kaze. Co ci przeszkadza to, ze ktos inny sobie gra? Taki sposob myslenia kojarzy mi sie z jednym, ale nie powiem z czym, bo nie chce nikogo obrazac. no offence & peace.

/me stays on CPMA.

 : REPLY  IP: Logged


e tam
02·11·2000 - 03:02 - [FPP]xen0m - Edit
nie ma taktyki w cpm? tylko gra na pale?

nie bede dlugo wymienial... fetter na CGL#2... jezeli ktos mi powie ze on gral na pale i bez taktyki to nie wiem... sam B mowil ze nie moze tak grac jak on... taki defense...

i niech kazdy gra w to co lubi... ide w cpm1.0 pograc

 : REPLY  IP: Logged


IMAO
02·11·2000 - 04:01 - Fix - Edit
Krogoth nie jest papiezem, zeby po jego decyzji nagle wszyscy przerzucili sie z cpma na vq3.
Powodem do przejscia na vq3 jest tylko i wylacznie (IMO) kompatybilnosc z reszta swiata. Niestety wszelakie turnieje sa organizowane na vq3, jesli ktos chce cos zarobic (fetter, verbal) na graniu w q3 to niestety musi zaczac grac w vq3. Osobiscie uwazam ze krg sie uzala nad soba, nie poszlo mu tak jak sobie zyczyl na zadnym turnieju w Polsce (moze poza tym w wawie lokalnym) i teraz doszukuje sie przyczyn. Zycze mu zeby to wyszlo na zdrowie, choc za bardzo w to nie wierze.

Dla mnie przechodzenie graczy do vq3, jesli juz ktos zasmakowal cpma jest krokiem wymuszonym. Jestem ciekaw czy fetterowi ten krok sprawil przyjemnosc w graniu?

Reasumujac oczywiscie, ze fajnie jakby byla jedna zwarta scena w Polsce, sadze jednak ze predzej scena q3 upadnie (nowe fpp), niz nastapi konsolidacja.
GL!

 : REPLY  IP: Logged


ss
02·11·2000 - 03:02 - mj - Edit
wez ej =d

 : REPLY  IP: Logged


vq3? polska? krg?
02·11·2000 - 03:02 - coober - Edit
Uh uh mowie wam opni nareszcie przejrzyeli na oczy a myslalem ze tego nie dozyje !!!!!
Krg swietny naprawde swietny text !!!
Podziwiam ...

 : REPLY  IP: Logged


Oooo...
02·11·2000 - 04:01 - iMmUn!ty - Edit
Po przeczytaniu artykułu spadłem z krzesła... Jeżeli najlepsi (prawie : nie wiem jak Matr0x i Sting) gracze przerzucają się na vq3 to co to bedzie ... Nie wiem ... Zmartwił bym się jednak gdyby nie było już ani jednego turnieju Cpma ... a jak wszystko bedzie po staremu to sie nic nie stanie ...

 : REPLY  IP: Logged


:) zmiany nie zawsze sa lepsze
02·11·2000 - 04:01 - u|xario - Edit
Witka wpierw chce pogratulowac krg odwagi - w koncu na pewno czesc lamek bedzie na niego prychac ze tak odstepuje od pm :] ...ja jednak grajac ciagle na vq3 i ostatnio w pm - zaczynam dostrzegac naprawde zarabiste pl usy w pm ! Fakt ze wnerwia mnie np za szybka zmiana na raila.... i inne drobne pierdolki - ale musze przyznac ze pm jest naprawde niezly .Mysle ze nic nie stoi na przeszkodzie zeby grac i w to i w to - ja osobiscie wole Vq3 ale nie odbiore sobie przyjemnosci pofruwania w powietrzu gdzie i jak chce

 : REPLY  IP: Logged


r
02·11·2000 - 04:01 - r - Edit
mowiac o vq3 macie to przez OSPa/CPMa na mysli?

 : REPLY  IP: Logged


re
02·11·2000 - 04:01 - 666|c4 - Edit
mowiac o vq3 mamy na mysli czystego quaka trzeciego (OSP jeszcze sie zaliczy w to cos)

 : REPLY  IP: Logged


********
02·11·2000 - 05:01 - ToFu - Edit
OOOOO.. Krokiet skończył z pm Który to już raz?! Jak się wszędzie dostaje wpierduullll i nic "spektaqlarnego" nie wygrywa to faktycznie ,można się nawrócicNie obrażaj się Krokiecie za te słowa , ale na to wychodzi że taka jest prawda Sam to stwierdziłeś.To co jednak mnie najbardziej boli , to fakt powoływania się na Roos-a jako nauczyciela i mentora.Wzsyscy wiedzą jak wiele dobrego wniósł TEN CZŁOWIEK [specjalnie napisłem to wielkimi literami]_ do świata pm i jak wielkim był jego zwolennikiem.Ciekawe co teraz sobie pomyśli o Krokieciq?
Zamiast narzekać na pm , weż sie lepiej Krog do treningownania i przestań szerzyć blużnierstwo
Pozdrowienia dla RooS-a i wszystkich grających w quaka-nie ważne w którą część i na jakim modzie

 : REPLY  IP: Logged


eee :P
02·11·2000 - 04:01 - FooJ - Edit

taa krg a gdzie tu taktyka ? jaka taktyka? przyjrzyj sie, czy cpm3 i cpm1 zostaly stworzone do gry taktycznej ?? jak ty chcesz na nich kombinowac jak tu mozna w 2 sek z jednego konca na drugi przebiec... ot, pare scian, prosta droga i tyle ( nie mam oczywiscie nic do tych map... sa zajeb*) ONE ZOSTALY STWORZONE DO KOMPLETNEJ MASAKRY !!! I mi to odpowiada !!! bo taki sie przyjal "sens" promode w polsce i tyle ... Czy ktos widzial po wejsciu na jakis polski serwer cpma mape inna niz cpm3 albo cpm1 ?? "Potaktykowac" se mozna na innym mapach z serii cpm, ot chocby na cpm5, cpm11 czy cpm12, na ktorej ostatnio pogrywaja se np. fatal i spolka czyli vQ3 ) Albo taka ztn3dm1.. I powiedz mi teraz ze na nich wystarczy tak "na pale" biegac... Ale co ja zrobie... Tak sie przyjelo i tyle
ale trudno twoj wybor.. grasz na czym lubisz i to sie liczy. Przynajmniej teraz wiecej osob ma szanse na wybicie sie na turniejach cpm ( daj boze zeby byly ...)
PS. Przerzucilem sie ostatnio z cpma na cpm 1.0. SzOK ? JEST SZYBSZE, NIE MA JAKICHS BZDETNYCH OPCJI ITD. I TAKIE JE LUBIE !!!
gl 4 all quakers

 : REPLY  IP: Logged


Dzisiaj vq3, jutro CPMa, a pojutrze ???
02·11·2000 - 04:01 - *TiB*maDMat - Edit
Takie oficjalne zapowiedzi nie bardzo mie wzruszaja to prawda ze jak cienias powie id grac w co innego to nikt nie zwroci na to uwagi a jak powie wymiatacz to czesc ludu zacznie sie zastanawiac why? Ale to i tak nic nie zmieni... gdy ktos gra duzo potrzebuje zmiany ale po kilku dniach zadecyduje na czym lubi tak naprawde grac... Wg mnie nie da się zmienić stylu gry z dnia na dzien owszem nie bronie nikomu odchodzic od CPMa ale niech to bedzie jego prywatna decyzja i niech nie namawia innych do "zlej sciezki"...mowie tak bo dla mnie CPMa rzadzi i tyle i nie krzycze na innych: PLAY CPMA poniewaz dla mnie jest super!

 : REPLY  IP: Logged


ta jasne osly
02·11·2000 - 05:01 - cromwell - Edit
w q3 przestalem grac dlatego ze to *owe cpma jst naprawde do ddupy kto zauwazyl fakt ze w q2 bylo na poczatku airaccelerate 10 i wszyscy grali teraz graja bez i gra w * ludzi, wszyscy grali w promode i beda grali w vq3 teraz, tylko problem w tym ze my zawsze na okolo jakos idziemy ))
peace all team w pm, cpma czy osp smierdza *em, start ze 100h lol rail i papa zajebioza
a 1na1 do pewnego etapu jest fajne, vq3 = skill

 : REPLY  IP: Logged


MAPY!!!
02·11·2000 - 05:01 - Orcus - Edit
Zgadzam sie z FooJ jak ktos kce wyzynke to wybierze cpm1 i 3, a jak kce ktos taktyki to niech se wybierze ztn'ki i wogule. Ktos podał przyklad ze w q1 i q2 byla taktyka ( chyba krg ) a co powiesz na mape dm4 ??? Wygrywał ten kto wiecej sawnfragoow walna i tyle ... Wiec niech nikt nie moowi ze to wina pm ze jest wyzynka - to wina map ktore mozna dwoma skokami przeleciec. Jak krg i ekipa kca taktyki to niech se pograja na innych mapach niz cmp1 czy cpm3 to wtedy to bedzie rozsadna dyskusja

 : REPLY  IP: Logged


? crom
02·11·2000 - 05:01 - [FPP]xen0m - Edit
czy naprawde uwazasz ze jak krg gra w vq3 to juz cala polska za nim pojdzie?

 : REPLY  IP: Logged


caly krogoth
02·11·2000 - 05:01 - lol - Edit
Krg napisal ten wywod tylko dlatego ze dostal becki od matr0xa i wie ze go nigdy nie pokona,. Teraz sprobuje sil w vq3. Jak mu nie wyjdzie to tez pewnie napisze vq3sux.

 : REPLY  IP: Logged


re: caly krogoth
02·11·2000 - 05:01 - Krogoth - Edit
Powiem ci jedno. Gdybys sie chwile zastanowil to przypomnialbys sobie, ze ZAWSZE o tym glosno mowilem. STAD tez byl kiedys teamt 1500ms, o ktorego wiesz, ze mocno walczylem, CO BYLO BEZPOSREDNIO ZWIAZANE Z TYM CO NAPISALEM W TEJ KOLUMNIE.

Gdybys nieco uwazniej sledzil losy promode'a to bys tez wiedzial, kto naciskal na wywalenie map takich jak cpm1a i wprowadzenie CPM11, no pomysl kto i DLACZEGO, nie dlatego ze MYSLALEM JUZ WTEDY TO SAMO CO TERAZ?
A bylo to DUZO WCZESNIEJ NIZ MECZE Z MATROXEM.

Jak dodasz do tego fakt, ze PRZEGRALEM 1 MECZ w zyciu na CPM11 i WSZYSCY ze mna ta mape ODRZUCAJA, to byc moze zrozumiesz, ze to co napisalem w kolumnie o taktyce o tym, ze styl ktory preferuje cpma mi nie pasuje, o tym ze na vq3 bede prawdopodobnie lepszy, nie jest pisane dlatego ze przegralem wlasnie z matroxem.

A napisalem dlatego, ze juz od dawien dawna tak myslalem, o czym swiadczy i moja walka o 1500ms i walka o system zbroi inny i walka o inne mapy i walka o cooldowna i kilka innych rzeczy, ktore z dawien dawna dlugo przed matroxem mi nie odpowiadaly. Tak wiec to co napisalem w kolumnie jest poprostu niczym innym jak wypadkowa tego co zawsze wiedzialem, ale z jakis wzgledow wczesniej nie zareagowalem w taki sposob.

Malo kto z was wie, ze slizg mial byc moim ostatnim turniejem. Powaznie chcialem przestac juz grac w pm bo nie mialem zadnej motywacji, a przede wszystkim nudzila mnie gra 1na1 w promode'a. A znudzila mnie strasznie wlasnie dlatego, ze NA POZIOMIE NAJLEPSZYCH W POLSCE, OGRANICZA SIE ONA JEDYNIE DO TEGO O CZYM TRAKTUJE KOLUMNA. INNYMI SLOWY TEN KTO LEPIEJ UZYWA JENDEGO KOMBOSA MA ZAPEWNIONE ZWYCIEZTWO. I PRAWDOPODOBNIE PODKRESLI TO BEZ NAMYSLU WIEKSZOSC NAJLEPSZYCH GRACZY POLSKICH.

Zlozylo sie dla mnie bardzo szczesliwie, ze akurat ogladalem eliminacje vq3 do World Cyber Games w USA i przekonalem sie ze wszystko czego szukalem jest wlasnie w tej grze.

Wczoraj gralem prawie do rana z B na ztn i nie bawilem sie tak dobrze od czasow Q2, z ktorego sie wywodze.

To na tyle.
W kazdym razie dla nieco bardziej rozeznanych w dziejach promode'a OCZYWISTYM JEST, ZE TO CO NAPISALEM JEST ZWYCZAJNIE POTWIERDZENIEM TEGO CO MOWILEM JUZ OD PONAD ROKU.

I jeszcze jedno. Zycze WSZYSTKIM tylu dobrych miejsc na turniejach co ja. A myslac, ze dopiecze mi ktos tym, ze powie ze zjebalem turniej ZAJMUJAC 2/3/4 MIEJSCE to jest w duzym bledzie. Bo dla mnie takie miejsce to duzy sukces i zawsze sie z tego ciesze INACZEJ JUZ DAWNO PRZESTALBYM GRAC.

 : REPLY  IP: Logged


Vq3 dobre jest CPma tez..
02·11·2000 - 05:02 - sp0x - Edit
;] hm... mowicie ze krg wielki autorytet..
hm.. w vq3 gra .. zero4 fatality makaveli i takie tam jeszcze.... to was wogole nie przekonuje.. ?

 : REPLY  IP: Logged


lol spox
02·11·2000 - 05:02 - niven - Edit
gra sie w to co sie lubi (nawet robiac przerwy na inna gre czasem) a nie w to w co graja jakies lewe "autorytety" ktore sobie graja vq3 24/7.

Nie ma autorytetow w grach. Sa tylko mniejsze i wieksze cioty komputerowe. Makaveli pokazywal zajebista gre tylko w q2. W q3 nie jest to ani zadne widowisko ani nic wartego uwagi. Nie mowie ze gram lepiej bo nie gram vq3 i nie wiem jak to jest ale nie podoba mi sie jego gra ani nic co soba w vq3 prezentuje. Dlatego warto czasem uszanowac to co mysla inni. Mozna sobie mowic q3 sux albo vq3 sux albo cpm sux albo qw sux i sie zlewac ale jak ktos mysli ze jak jeden "autorytet" sie przerzuca to od razu maja wszyscy to jest w bledzie.

 : REPLY  IP: Logged


Leave it alone
02·11·2000 - 03:01 - *TiB*maDMat - Edit
Ale zesmy sobie znalezli temat do rozgrrzebania...krg odchodzi do vq3 a nie do klasztoru taka jest jego decyzja i nie powinno sie tego komentowac ja osobiscie uwazam ze glupio zrobi (CPMA...my love) ale jest to wywolane pewnym syndromem:
mianowice jak ktos dobrze gra, odnosi sukcesy ma coraz mniej godnych przeciwnikow szuka celow wyzszych...Europa,Świat a potem...zreszta bez intensywnego treningu na vq3 to nawetkrg dostanie wpie@#$* od POLAKOW!!!

THAT'S ALL THANKS

 : REPLY  IP: Logged


PRZELOM ?
02·11·2000 - 05:02 - m@w-L3adeR - Edit
Uwazam ze text Krg moze nie jest przelomem w dziejach q3 ale przyczynil sie do jakiegos ozywienia na scenie
Mowicie ze po jego tekscie wcale ludzie nie zaczna grac vq3 ale wbrew pozorom ja osobiscie juz przed jego textem zauwazylem ze coraz wiecej osob z pm gra vq3, najpierw pod fake nikami (i tak wiem kto jest kto ) a pozniej juz pod swoimi nikami
Jesli w najblizszym nie zrobia jakiegos przelomu w Pm to duzo ludzi przejdzie na vq3....

 : REPLY  IP: Logged


:cool:
02·11·2000 - 05:02 - Marusia - Edit
My chcemy quaka IV!!!
DOOM 3 na prezydenta

 : REPLY  IP: Logged


przyszlosc ?
02·11·2000 - 06:01 - hugo - Edit
przyszlosc ? o czym ty pierdolisz stary , zastanow sie .. grasz dobrze na vq3 i myslisz ze zara ktos bedzie chcial wozic twoja zacna dupe po swiece zebys dostawal wpierdol na pierwszym lepszym turnieju ? ( macie przyklad z czech ) zapomnij , podobnie bylo z cs . tu tez ten kto mial wygrac lige w cs mial pojechac do stanow i co ? pojechali * po niecheblowanej desce . zobaczyli stany jak swinie niebo . a ty pierdolisz o przylosci , ty jest polska i chcac niechcac musisz sie przyzwyczajic do tego a nie zyc zludeniami. Ja wole grac w PM bo mi sie o wiele wiele bardziej podoba , ale nieznaczy to ze nie moge sobie nieraz pyknac w vq3 , (tdm na vq3 jest bardzo ciekawy)ale nie mowie ze np. vq3 smierdzi , czy q2 smierdzi i inne gry . ktos napisal o taktyce w cpma i mapach i napisal to bardzo dobrze , cpm1 i cpm3 to sa mapy na napierdalanie , zagrajcie na innych to pomimo fastraila itp musicie zagrac taktycznie . chore jest takie pierdolenie o szopenie , jeden lubi chlopcow jeden zbiera rybki drugi choduje znaczki .

 : REPLY  IP: Logged


masz racje brachu
02·11·2000 - 01:01 - yasser - Edit
KROGOTH ... szczerze uwazam ze jestes gość i wiesz co mówisz w przeciwieństwie do twoich opponentow... tyle

 : REPLY  IP: Logged


Prawda
02·11·2000 - 04:01 - Esgaroth - Edit
Popieram w tym wszyskim Hugo bo on ma zajebista racje my jako maly narodzik mamy malutkie szanse,a znaja nas tylko z pro spotkalem sie ostatnio z francuzem na serwerze chyba polish i koles od razu przyznal ze Polska to stolica pm i widzial wiele demek z miejsca wymienil takie ksywki jak venom ,b i miedzy innymi twoje krg ,ale z drugiej strony stoi takze vq3 ktore jak dla mnie jest lepsze niz pm jest bardziej taktyczne i juz sie nie biega na pale jak w pm musisz kabinowac z czego walic i jak kogos pocisnac ja odskoczylem od pro jakies 4 miechy temu ,sprobowalem zagrac w vq3 i siadlo odkrylem gre na nowo Wicej serwerow na vq3 i to tyle .

Krogoth powoidzenia w vq3

 : REPLY  IP: Logged


[b] lol, lol![/b]
05·12·2001 - 16:01 - sal_er - Edit
ej stary, jak nawet xyvki nie pokazujesz, to znaczy, ze sam jestes lama PP

nie no, spox... ale krg ma jush na swoim kacie baaardzo duzo zwyciestw, jego okres swietnosci (heh!) to cpm1.0, potem duzo znanych ludzi nie potrafilo sie przestawic na cpma, i sadze, ze krg tesh do nich nalezy... (bez obrazy, krogoth) po prostu potem narodzilo sie mnostwo swietncyh quakerooff, ktorzy trenowali jeszcze dluzej i osiagneli wiecej niz starzy cpm'owcy, czego dowodem jest chociazby matr0x, o ktorego grze chyba nie trzeba nic mowic

ale teraz rodza sie znow nowi, z tym, ze nie wszyscy swoje wyniki zawdzieczaja wspanialej grze, oryginalnym ruchom, ale po prostu lataniu od jednego ya od drugiego...

takie jest niestety wspolczesne cpma i trzeba nad tym chyba ubolewac, bo to nie jest jush tak piekne jak stare dobre cpm1.0

ale mimo wszystko GL & HF all cpm(a) playerz!

 : REPLY  IP: Logged


haha
02·11·2000 - 06:00 - cromwell - Edit
cpma to najwieksza porazka jaka stworzyli, i cala polska lameria zaczela w to grac tylko dlatego ze wtedy najlepisi w to grali a co nie bylo moze tak ? wszysscy grali bo gral venom, krg, satyr. Ja czekam tylko na jakas nowa fpp i ciekawy jestem co polacy znowu wymysla, moze bedzie doom3 promode czy cos * zaloba usunac cpma z dysku i bedzie gid, i ppojawia sie jakies polskie elimki do cpla i innych pierdol, w broodwara byly a dlaczego w q3 nie bylo ? a powinny byc cpma nie ma zadnej przyszlosci a do tego jest *owe wiec po co w to grac ? ja nie wiem i dlatego nie gram

 : REPLY  IP: Logged


i kto za kim gra :P
02·11·2000 - 06:01 - lolek - Edit
piszesz ze cpma nie ma przyszlosci (moze i masz racje) ale my (polacy) gramy w to bo lubimy a nie dlatego ze w to graja najlepsi,
a skoro tak piszesz to znaczy ze to ty grasz w to co graja masterzy P

 : REPLY  IP: Logged


:)
02·11·2000 - 06:01 - [FPP]xen0m - Edit
ja gralem/gram w cpm bo mi poprstu sprawia wieksza przyjemnosc niz vq3... tyle... a to ze "reszta swita" gra na vq3 nic mnie nie obchodzi...

no i nie masz racji mowiac ze nie bylo elimek do cpl'a... byly... w tym samym dniu co cgl2... jakos mniej osob przyszlo niz na cgl2, a przeciez mozna bylo do amsterdamu (chyba) pojechac i gruba kase wygrywac

 : REPLY  IP: Logged


blah
02·11·2000 - 06:02 - Orcus - Edit
podsumujmy cala dyskusje :
1. przestajemy grac w promode bo ekipa najlepszych kwakeroow nie ma szans w promode z matr0x'em i stingiem i reszta swiata
2. dodajemy do tego ze to nie ich wina ze graja na mapach na napierdalane ( cpm1, cpm3... ) i to jest oczywiste ze to wina promode ze tak jest bo przecierz nie ma innych map - no przeciarz kazdy z krg odrzuca mape cpm11 ( heh przecie innych na "strategie" nie ma )
3. wywalamy servery cpma i zastepujemy vqm bo wogule promode doniczego i wogule po co ktos sie meczyl przecierz nikt nie kcial go na cpl wszyscy tylko wmawiali innym ze jest lepszejszy a my niewidzielim ze jest zły, ble i wogule do dupy

ludzie prosze zmiloocie sie nie wciskajcie kitu
dostaliscie wpierdy ( moowie o was debesciaki naszego polskiego kwaka ) i macie dosyc - powiedzcie to otwarcie a nie roobcie jakiego cyrku ...
przyznajcie sie ze nie gracie bo sie zalamaliscie a nie krzyzujcie biednego promode bo wam w nim nie idzie

 : REPLY  IP: Logged


buehaha :P
02·11·2000 - 01:01 - bed3k - Edit
Hej ludzie co sie z wami dzieje. Krogoth to nie papiez, zeby to co powie bylo swiete. Jezeli ja bym napisal ze odchodze od pm i zaczynam grac w vq3 pewnie 99 % spolecznosci q3 (w Polsce ) nie przeczytala by tego. Ale jak napisal to krg to pol sceny odchodzi i jeszcze sie niektorzy wyklucaja ze to oni byli pierwsi.
Na calym swiecie wsrod graczy Polacy sa uwarzani za najlepszych a teraz prawie wszyszcy najlepsi gracz chca odejsc bo w vq3 gra sie na swiecie . A prawda jest taka ze na swiecie gra sie w vq3 bo gracze przyzwycaili sie do tych tysiecy $ ktore wygrywaja, i nikt przy zdrowych zmyslach nie bedzie przestawal grac w cos na czym tyle zarabia, np. fatal mowi ze zagra w avp2 bo wiadomo ze chce wygrac. Normalnie to olal by ta gre .
Gdyby na swiecie zaczeto organizowac turnieje z wysokimi nagrodami to podejrzewam ze polowa vq3'owcow przeszla by na pm. Pozdrawiam wszystkich ktorzy zostali przy PM .

 : REPLY  IP: Logged


re
02·11·2000 - 01:01 - 666|c4 - Edit
wiec mowisz, ze dla tego krg idzie na vq3 bo dostal becki od matr0x'a ? a powiedz mi o czym to swiadczy? wiec ja ci powiem... to swiadczy o tym ze mart0x jest jeszcze wiekszym maniakiem quake'a niz cala reszta "debesciakow". Szczerze zapraszam tych "debesciakow" na vQ3, bo wierze, a raczej jestem pewien, ze zabawa bedzie przednia. POZDRO

 : REPLY  IP: Logged


re: re
02·11·2000 - 01:01 - bed3k - Edit
Wcale nie mowie ze krg przeszedl na vq3 bo dostal "becki" od matr0x'a, tylko jak bys uwarznie czytal to pisze o tych ktorzy poszli w jego slady,a sami wczesniej krzyczeli pm r0x :0.

 : REPLY  IP: Logged


re x3
02·11·2000 - 01:01 - 666|c4 - Edit
sorki bed3k, ale nie chodzilo mi o twojego posta zle mi umiescilo moj wpis... twoj rozumiem doskonale chodzilo mi o ten nad twoim, ktory tak chwali matr0x'a

 : REPLY  IP: Logged


hehe :))
02·11·2000 - 01:01 - bed3k - Edit
ok looz, glupio wyszlo he

 : REPLY  IP: Logged


cromwell_sux
02·11·2000 - 02:00 - cromwell_sux - Edit
cromwell_sux

 : REPLY  IP: Logged


yaap!
05·12·2001 - 16:00 - kromciasucks! - Edit
ten cromwell to sie nawet po polsku poprawnie wyrazac nie potrafi
jakas lama...

 : REPLY  IP: Logged


a teraz
02·11·2000 - 04:01 - cromwell - Edit
oki teksty typu polska gra w cpma bo lubi i nie bedzie grala w vq3 bo tak graja wszysyc na swiecie, i to jest piekne jak zwykle inni, a z tym ze lubi grac w *owe cpma to pwoiem jedni, nie lubi tylkko sie przyzyczailo, nie graj w q3 przez miesiac albo i wiecej i zacznij grac na przyklad w cos innego. przyzwyczisz sie do nowej rzeczy, i nie pierdolcie o lubieniu nie lubieniu to jest kwestia przyzwczajenia, a potem przyjdzie ze to polubisz i walcie sie wszyscy w odbyt )))

 : REPLY  IP: Logged


zbawiciel?
02·11·2000 - 04:02 - [uG]AiKeN - Edit
sorry pm'owcy ale dajecie dupy jak cholera nadajac na Krg ze przechodzi na vq3 bo w pm matr0x go zjerzdza... kto by tak mogl zrobic? moze wy? bo ja nie! moze B powinien zmienic nicka bo przegral z fetter'em? I nie zwalajcie na niego ze odciagga ludzi od pm, jesli facktycznie odejda to z wlasnej woli, a podziekowac Krogothowi trzeba bo dzieki niemu ludzie zaczeli myslec i zastanawiac sie czy ma racje i dzieki temu uswiadomiac sobie czy graja w to co naprawde by chcieli (za takie zdanie mialbym 1 w szkole . Aha, jezus tesh byl sam z apostolami i osiagnal sukcess, to moze Krg i innym debesciakom pm tesh sie uda

@ all converted - GL in vq3

 : REPLY  IP: Logged


Bez tytulu
02·11·2000 - 05:01 - ChivasRegal - Edit
Porownanie Jezusa z Krogiem jest chyba lekko przesadzone ... Mysle ze gdyby rzeczywiscie PM byl taki zajebisty to saloby na nim troche wiecej serwow - ale tak nie jest. Znalezienie pmserva poza Polska graniczy z cudem.A jezeli nawet juz sie uda to i tak jest empty.To chyba niezle weryfikuje, co ??? I nie mowcie mi ze nikt poza Polska nie zna tego modu bo to pieprzenie.
Paru gosci probowalo go propagowac ale jakos dziwnie sie nie udalo...

 : REPLY  IP: Logged


a dlaczego ?
02·11·2000 - 05:02 - coober - Edit
A dlaczego na promode org wiekszosc znaczmna ( 4/5 ) demek to 3 gry polakow i 1 tworcow moda ? .
Teraz chyba ten dzial uzupelnili o demka z cgl'a 2. Hmmm no dlaczego ? Bo wiecej nie ma ;D

 : REPLY  IP: Logged


...
02·11·2000 - 07:00 - Kivlov - Edit
znowu podsumowanie: faktem jest ze w pm zaczeto grac w Polsce z powodu znanych kolesi jak RooS Satyr itepe, faktem jest ze za granica znani kolesie nie graja w pm bo id wlozylo duzo kasy w turnieje, ligi itp. i znani kolesie maja niezle zrodlo dochodu z tego wniosek ze tak jak w Polsce poszlismy za pm tak w stanach i innych niderlandach ludzie ida za vq3 bo znani kolesie w to graja ... ja zostaje przy pm bo mi nie odpowiada fizyka i zmiana guna. dzisiaj zagralem mecz z kolega z klanu non stop napierdalajac i dostalem wpierdziel bo biegalem zamiast pomyslec (a mecze z nim sa bardzo zaciete i zazwyczaj udaje mi sie wygrac ). vq3 ma tyle wiecej taktyki ze moszesz sie wiecej zastanowic jak kampisz za rogiem ja osobiscie lubie i 1 na 1 pm i tdm i gram oba. vq3 nie gram bo po prostu nie lubie - jeslibylaby natychmiastowa zmiana gunow a cala reszta vaniliowa tp bym sproboawal moj klan gra tdm bo mamy ambicje cos osiagnac a jest do zrobienia duzo, dlatego zawsze jest cos do poprawienia i omowienia i jest fajnie (to dot. grania tego co sie lubi ale wlasciwie jest nie na temat ) i

jeszcze na koniec dwa pytanka:
1. dlaczego ludzie ktorym sie podobal cpm 1.0 tak najezdzaja na cpma? z powodu czestych nowych wersji (ktore przynam wkurwiaja ale ostatnio usprawniono np. kod sieciowy) czy na sile dodawanych bajerow. mozna to cale badziewie wylaczyc i spokojnie grac, ale ja oczekuje odpowiedzi od cpm1.0'owcow
2. jesli tu jest tak duzo graczy ktorzy graja i kochaja tego promoda, to czemu nie widze ich w zadnym klanie ani na servach 1 na 1? xen0m i reszta fpp, wszyscy lubia i kochaja promode'a, madmat, sweeper sie udziela na ircu tez ale jeszcze niegdy cie chlopie nie widzialem grac :/

niech servy beda i na cpma i na vq3 i wszyscy beda zadowoleni. zawsze bedzie spora osob grala i w to i w to i scena juz sie nigdy nie skonsoliduje. jedyna nadzieja w wolfie/doomie.

 : REPLY  IP: Logged


???
02·11·2000 - 07:01 - [FPP]xen0m - Edit
"xen0m i reszta fpp"

tC'xen jakby cos...

a obecnie znalezc mnie mozesz najczesciej na serkach cpm1.0

 : REPLY  IP: Logged


cpm 1.0 rulezuje
02·11·2000 - 12:02 - FooJ - Edit
Kivlov nikt nie najezdza na graczy cpma ... ja lubie cpm 1.0 bo po prostu wydaje mi sie lepsze i w ogole lepiej wspominam czasy cpm 1.0 ( ehh te demka ...). A poza tym byl tu gdzies chyba na fpp.pl artykul o wyzszosci cpm 1.0 nad cpma i nawet byly serwy podane. przeczytaj se...

 : REPLY  IP: Logged


Q3_sux
02·12·2001 - 07:00 - mastah - Edit
nt

 : REPLY  IP: Logged


freak coments
02·11·2000 - 04:01 - freak - Edit
Krg ma całkowitą rację w vq3 najpoteżniejszą
bronią jest umysł gracza ! natomiast pm to mimo wszystko poprostu szybki konkurs klikania myszą i nic wiecej.
a ja do pewnego czasu tesh tak myślałem o vq3 ale to było po kilku dniach po ukazaniu sie q3test hehe...
no narazka fraglesy

 : REPLY  IP: Logged


fajny lamerek z tej kromci
02·11·2000 - 10:02 - anty-kromka - Edit
co jak co ,ale cromka rozpierdalasz :p

 : REPLY  IP: Logged


mee
02·11·2000 - 06:01 - S - Edit
Cpma Rulezzz!!!

 : REPLY  IP: Logged


QW/Q2/VQ3/CPM/CPMa
02·11·2000 - 01:01 - i_tak_mnie_nie_nacie.HkN - Edit
Niech kazy gra w co chce
Ja gram w CPMA i tylko z botami przez modem raczej nie da rady grac inaczej, no czasem po LANie.
Przyszlosc PM jak z Q1 nie QW cos na wzor przchdzenia leweli na czas, kto zrobi wiecej fragow z Xaero na CPM1a - skill dowolny moj rekord to jakies 60-5 czy cos kolo tego na 4 skillu.
A tak poza tym to jak widze q3 ma sie dobrze a mialo sie juz wypalic , makaveli wrocil - a mial grac w CS- jesli mnie pamiec nie myli, jakis nowe turnieje, ludzie graja i czekaja na Q4/D3.
Dobra teraz o mapach i taktyce: Niech bedzie turniej cpma bez cpm1a/3 bedzie taktyka. Na turniejach rubcie losowanie mapy a nie wybieranie przez graczy -bedzie ciekawiej. Skasujmy wszystkie mapy zostawmy cpm1a/3, Q3DM6, DM13-jedna szybka, druga wolna, trzecia srednia - bedzie masakra, taktyka, i ...
A w ogole modemowcy i inni grajcie z botami
I boze ludzie grajcie jak chcecie i w co chcecie: NQ/QW/Q2/VQ3/CPM/CPMA a grajcie se nawet w Unreala czy CS'a. Ale jesli chcecie gac zawodowo to czkajcie na Q4/D3/RTCW ? na VQ3 juz chyba za pozno.

 : REPLY  IP: Logged


B ma rację...
02·11·2000 - 07:01 - wise - Edit
yeah

 : REPLY  IP: Logged


Prawda "nawrócenia" ?
02·11·2000 - 07:02 - Gall anonim - Edit
Zarówno VQ3 jak i promode ma swoje atuty i wady. Krogoth nie wygrał turnieju więc postanowił wrócicć do "korzeni" i nagle okazuje się: Promode nie ma przyszłości że to porażka i grają w to tylko fajtłapy z aimem. Fakt że większość z nas nie osiagnie nigdy poziomu najlepszych graczy powinien stanowić wyzwanie do ćwiczenia i doskonalenia swoich umiejętności a nie przerzucanie sie na inną platformę. Teraz tylko patrzć jak jakiś znany gracz VQ3 stwierdzi że to wszysyt sux a prawdziwa platforma do gier to quake2. Tam przecież była prawdziwa taktyka!

Inna sprawa to taktyka i strategia. Tylko że w quaku ogólnie ten temat jest szczątkowy. IMHO tak samo jak w VQ3, w Promode jest ważna kontrola mapy, w grach teamowych współpraca i podział funkcji. Chcecie strategię i taktykę - proszę bardzo, jest rainbow6, Urban Terro i Cs. Promode zostało stworzone dla szybkości i efektowności, a to że niektórzy gracze osiągneli poziom mistrzowki i klepią innych do minusa, nie powinno powodować masowej pielgrzymki do świata VQ3.

 : REPLY  IP: Logged


heh
02·11·2000 - 09:01 - grzEs - Edit
hayahahaahahahahahahahahahahhaahahahahahahahahhhaahhaha * hahahahahahahahaa

dobra, krogoth, dobre!!!!!!!!!!!!

 : REPLY  IP: Logged


krogoth na pewno?
01·12·2001 - 10:01 - h2o - Edit

W sumie to jestem ciekaW CZY KROGOTH nie zmieni zdania . Juz kiedys mial grac w vq3, a jak bylo kazdy wie. Zobaczymy. Mam nadzieje ze nie zmieni zdania.

 : REPLY  IP: Logged


a wszystko sie skonczy na RA
02·12·2001 - 03:01 - giskard - Edit
Fajnie, ze w koncu udalo sie wam dostrzec swiatowe tendencje, ale za jakis czas czeka was kolejne olsnienie, hehe Stwierdzicie, ze nie tyle VQ3 jest tym jedynym, ile Rocket Arena. To nie zadna rewelacja, na zachodzie i w USA wiedza o tym od dawna i powoli juz zaczynaja otozsamiac Q3 wlasnie z tym modem. Zanim zaczniecie sie smiac pomyslcie, jak zareagowalibyscie gdybym powiedzial to o VQ3 wtedy, kiedy tak zaciecie graliscie w tego biednego promode'a 8^)

 : REPLY  IP: Logged


krogoth = lol :P
05·12·2001 - 10:02 - bob1k - Edit
krogoth jak zaczal dostawac w dupe na pm to sie przerzucil na vq3 i tyle. gl krogoth

 : REPLY  IP: Logged


eh
05·12·2001 - 16:00 - sal_er - Edit
nie wolno tak kogos obrazac, a na pewno nie krogotha. to, ze dostal od matr0x'a wcale nie znaczy, ze koles smierdzi...

przeciez nie mozna zawsze wygrywac, zawsze byc w czolowce... a to, ze krg sie zalamal to juz inna sprawa. a tak w sumie - na necie mozna spotac duuuzo ludzi, ktorzy pokonali matr0x'a, co nie znaczy, ze sa lepsi od niego...

 : REPLY  IP: Logged


O LoL
31·10·2001 - 05:02 - Kenny - Edit
Krogoth ty pierdolo idz lepiej grac w bierki elektryczne na lodzie bo sie nie nadajesz do zycia a tym bardziej do kwejka... A pisanie komentarzy to zostaw lepiej ludziom ktorzy maja iq POWYZEJ 80... Cieciu zalosny...

 : REPLY  IP: Logged




 + ADD NEW SUBJECT 





 « GO BACK  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Today is Saturday · 18 Mai · 2024
Page generated in 0.154085 sec.