f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Artykuły | Challenge Pro...

Artykuły

Challenge Pro Mode

Intro-powtórka z historii
Co to jest Quake I wie chyba każdy- to legendarna gra autorstwa legendarnej firmy id Software. Quake to przedewszsytkim niezapomniany klimat, I-sza giera w pełni trójwymiarowa bez 'sprite'ów', wyglądająca extra dzięki magii Voodoo. Jednak prawdziwi gracze cenią to grę nie za grafikę, czy dźwięk lecz za akcję. To to czego brakowało jego sequelowi. Mówię to o oczywiście o takich rzeczach jak natychmiastowa zmiana broni, brak odgłosu kroków,. czy też BARDZO szybka, prawie nie do ominięcia rakieta. W wyniku wszystkich opisanych cech powstała ultra dynamiczna gra- to czego brakuje między innymi Quake'owi II. Stąd też pomysł stworzenia moda do Quake'a III upodobniającego go na max'a, czyniącym grę bardziej szybką, widowiskową, dla Zawodowców.


Part II- jakby tu ją nazwać....?
Mowa oczywiście o pro modzie. Modzie powstałego z inicjatywy ChallengeWorld. Pro Mode to przede wszystkim mod tworzony przez graczy dla graczy. Implementowane są w nim często pomysły sugerowane przez nas- graczy. Wielu z nas- polskich graczy gra w chwili obecnej na Pro Modzie. Musicie wiedzieć bowiem, że Polska to jeden z niewielu krajów, w których Pro Mode jest tak popularny. Jakie tego przyczyny- popularyzacja za sprawą RooS'a- Polaka będącego w ekipie tworzącej PM. Na świecie PM nie jest tak popularny :< Dla przykładu Niemcy w ogóle nie wiedzą, że coś takiego w ogóle istnieje.


Part III- Duel rulez
Większość ludzi grających na PM sądzi, że nadaje się on tylko i wyłącznie do dueli. Trudno temu zaprzeczyć mając tak silne argumenty jak GENIALNE mapy do 1v1 takie jak CPM1 lub CPM3- lepszych chyba nie ma na razie. Jednak jak sądzą niektórzy nadaje się on również to Team Deatchmatcha lub Capture'a the Flag'a- Nie moge nic powiedzieć na ten temat- nie sprawdzałem jeszcze.


Part IV- trochę nowości
Pro mode to nie tylko zajebiste duele. To także większa kontrola lotu i postaci. Daje to wręcz nieskończone szanse na wykonywania super trick'ów i ewolucji powietrznych. Na tym lista zmian się nie kończy. Oto pozostałe zmiany, nie wymienione wcześniej przeze mnie:
  • Super konrola lotu
  • Respawn ze 100 Health'a (zamiast 125)
  • Szybsza rakieta
  • BFG działa jak rakietnica z Quake'a I
  • Quad Damage- poczwórne zniszczenie (zamiast potrójnego jak w zwykłym Q ] I [
  • ...i wiele innych zmian...





  • Temat Autor Data  
    :)
    U2 SpawN 05·12·2000-15:00  
    Odp: Komendy -re
    Kiszqa 08·12·2000-07:00  
    CPMA i linux
    Skopi 10·12·2000-03:01  
    Odp: tia...
    Skopi 31·10·2000-01:01  
    cpma pod linuxa
    Chlorek 01·11·2000-03:02  
    MAGIA TEAMPLAYA
    miedniCA 03·12·2001-04:01  
    CPMAHELP!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!...
    ChinczykArt 09·12·2001-12:01  
    Odp: CPMA
    szqtek 10·12·2001-06:01  
    Odp: Help
    lowrid3r 03·12·2003-20:02  
    Cpm1.1
    MASTAMARYS 06·12·2002-03:02  
    pro mode
    NONAME 06·12·2002-18:02  
    Pomozcie mi!!!!PLISKA!!!!!:(
    FazZar 09·12·2002-07:01  
    Odp: cpma1.0...
    [FPP]ziel1na 09·12·2002-17:02  
    Odp: Mappacki
    Danger 31·10·2002-14:00  
    Quake ]I[
    Blood 31·10·2002-20:02  
    Odp: Help ciag dalszy....
    Screw 01·11·2002-16:01  
    Pro Mode
    =[ET]= Iv4n 04·12·2005-16:01  
    cd key
    skrol 07·12·2006-03:00  


     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]NeO
    Aktualizacja: 01·11·1999 - 05:02



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 20 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.150823 sek.