f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Quake III Arena | Mody d...

Quake III Arena

Mody do Q3arena

Annihilation

Team Annihilation poważnie wziął się do roboty publikujać nowe screenshot'y (to nie te poniżej) nadchodzącej Quake III TC. Zobaczyć na nich można wyglad HUD'a, niemieckiego Mauser'a i nowe rece ( na razie bez skinów).



Catch The Chicken

Celem gry jest wykończenie niosącego kurczaka - oczywiście w tym momencie nie może on strzelać. Po wykończeniu przeciwnika można podnieść kurczaka i samemu uciekać. Wygrywa ten kto najdłużej miał kurczaka (będąc żywym oczywiście :)) Zabawa jest przednia - więc zapraszam na stronę Catch the Chicken.



Coliseum 2

Jest już dostępne Coliseum 2 w wersji 2.2. Przede wszystkim naprawione bug'i powstałe w wyniku wydania modu pod PR 1.27, więc warto przeprowadzić upgrade swojej starszej wersji. Na stronie Coliseum 2 znajduje się pełna lista zmian, pod spodem te ważniejsze:
  • naprawiony bug związany z widzeniem flagi niesionej przez gracza
  • naprawiony problem z automatyczną zmianą broni
  • ponowne sprawdzanie stanu drużyn, gdy któryś z graczy da disconnect'a
  • limit map powiększony ze 100 do 400
  • dodana komenda g_maplistvalidate




  • Eternal Arena

    Eternal Arena wprowadza do Q3 wiele zmian, które mogą się okazać czymś nowym dla weteranów VQ3. Zmian jest tak dużo, że trudno byłoby opisać wszystkie. To co EA odróżnia od innych modów to to, że nie odbiega on od orginału jednak ma w sobie wiele udogodnien, które można w dowolny sposób korygować. Ma on w sobie także wiele gamemode'ów jak: InstaGib Rails, Rocket Duel, Frenzy, LowGrav, Telefrag, Heavy Weapon and Full Load. Przyznam się, że nie znam większości z nich :) EA jest kompatybilny z PR 1.27. Zapomniałem dodać, że w nowej wersji EA z numerkiem 3.6 pojawiło się:
  • Callvote dla gamemode zmieniony
  • Naprawiono bug zwiazany z brakujacymi controls'ami w głównym menu.
  • Opcja zoom ze zmianą na progressive i normal
  • Naprawino bug związany z Invert mouse!
  • Nowe odliczanie w gamemode
  • Nowe Eternal Options menu
  • Nie wyświetla stan amunicji gdy jest nielimitowana
  • Zmieniono cały HUD na nowy, bardziej kolorowy z podziałem na team'y
  • Opcja crosshair w 3rd person on/off


  • Military Forces

    Mod Military Forces sprowadza nas do walki powietrznej miśliwcami. Cóż, autorzy nie chcieli widocznie nawet garstki zachować z orginału. To co wiąże go z Q3 to tylko engine.



    Q3Colors

    Powstał nowy mod - Q3Colors. Idea gry polega na tym, że gażdyz graczy przydzielony jest do drużyny ze względu na kolor skina. niby nic specjalego - ale - podczas gry kolory graczy zmieniają się losowo. Oznacza to, że za plecami zamiast przyjaciela możesz już mieć wroga i vice versa. Zabawa z odrobina chaosu jest prawdopodobnie przedednia.



    Q3Fortress

    Q3Fortress zostało zrobione na wzór HL-Team Fortress. Mod opiera się na podziale na klasy. Każda klasa ma indywidualne znaczenie w drużynie. Jeden może zostać snajperem, drugi może być medykiem, trzeci inżynierem itd. Zasada jest taka jak w klasycznym CTF'ie - zdobyć flagę przeciwnika i przynieść ją na miejsce swojej. Po takiej małej rundce zdobywa się punkt dla swojej drużyny. Jednak myślę, że sporo osób już wie na czym polegają zasady poniważ ten mod wcale nie jest nowy i ma już wiele zwolenników. Więcej szczegółów na oficjalnej stronie Q3F.



    Q3 Gridiron

    Na samym wstępnie zaznacze, że całość z pewnością nie została stworzona po to, aby zagrozić takim produkcjom jak CPM czy OSP, tylko po to, aby umilić nam trochę życie i czasem nas rozbawić. Otóż całość ma przypominać Futbol Amerykański i zasady są bardzo zbliżone do tych, które obowiazują na prawdziwej murawie, z tą różnicą, że w przypadku Gridiron mamy do dyspozycji Rocket Launcher'a, Railgun'a, Super Shotgun'a, Chaingun'a, Gauntlet i grappling hook'a... :-) Oto trzy screen'y z modu Q3 Gridiron.



    Tribal

    Po prawie rocznej pracy nad mod'em Tribal autorzy zapowaidają, że są już blisko ukończenia pierwszej wersji. Tribal zapowiada się wspaniale, wsytarczy spojerzeć na screeny, żeby uwierzyć. No ale zacznijmy od początku - jeszcze w Q2 wszystko się zaczęło - a mianowicie wyszła pierwsza wersja CTF (Capture The Flag) z podziałem na dwie drużyny (stała się hitem, super mod'em itp... bleble... wiadomo:). Później pojawiło 3TCTF z podziałem na 3 drużyny. Prawdopodobnie jeszcze wcześniej pojawiła się beta wersja z podziałem na 5 drużyn! Jednak to była tzw. klapa. Żadko kto chciał ściągać sporo ważący mod, a co dopiero łączyć się na serwerach w teamy (wymagało to dużej ilości graczy) i grać klanówki. Ale pamiętam, że był u nas serwer 3TCTF i czasem ktoś tam się zjawiał. Pamiętam także oglądane demka z zachodnimi klanami. Teraz (w niedalekiej przyszłości), miejmy nadzieję Tribal 3-team CTF stanie się hiciorem. Oczywiście lepiej jest nie oceniać tego czego jeszcze nie ma, ale warto skoczyć na oficjalną stronkę i zobaczyć jak toczą się prace nad pierwszą wersją. Autorzy informują żeby już teraz zgłaszać się kto będzie chciał lub mógł postawić na dobrym łączu ich mod. Tribal będzie kompatybilny z PR 1.27



    True Combat

    Ekipa pracująca nad modem True Combat dla Quake III wydała kilka screen'ów z gry ukazujących nowy HUD i Mk23. Zanim zobaczycie screen'y, warto wspomnieć, że ekipa poszukuje skinner'ów, maperów i modelarzy (modelerów?) do pomocy przy TC. Więcej info u Kyle'a.



    Jak na mój gust screen'y prezentują się wyśmienicie

    Urban Terror

    Oficjalna strona modu Urban Terror zrobiła u siebie update. Info dotyczy przyszłej wersji beta2. Oprócz broni które poniżej wypisałem główną nowością będzie tzw. ARIES (Anatomical Ray Intersection and Extrapolated Severity). Sprowadzi to do tego, że model postaci będzie miał na sobie 21 miejsc, w które odpowiednio oddany strzał z różnej broni będzie różnie interpretowany. Obecnie UT jest wersją 1.2 i zajmuje około 50 mega. Mod ten ma jak najbardziej zbliżać do realiów - tak jak to jest mniej więcej w Counter-Strike (dla HL - szczególy na cs.fpp.pl).
  • Desert Eagle .50 Pistol
  • MP5K sub machine gun
  • M4 Assault Rifle
  • M203 Grenade Launcher (dodatek do M4)
  • Hand grenades
  • SR-8 Sniper Rifle


  • Western Q3

    WesternQ3 wprowadza nas w życie "dzikiego zachodu". Wszystko na rzecz mod'a zostało zmienione - skiny, mapy, bronie, fizyka, modele, dodano konie itd. Jedyne co łączy go z Q3 to engine. Najświeższa wersja to Beta 1.2 ważąca 34 mega (wymaga PR 1.17).












    --------------------------------------
    Autor: [FPP]Raptor
    Aktualizacja: 31·10·2001 - 13:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Poniedziałek · 18 Stycznia · 2021
    Strona wygenerowana w 0.134146 sek.