f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Lucas | Riposta - czyli jak trudno newsmakerem być.

...
09·12·2000 - 05:01 - [FPP]MajeS - Edytuj
Duzo racji ale do konca w pewnych momentach nie moge sie z toba zgodzic... ja mysle ze z tymi czterema osobami ktore sa w redakcji q3.fpp mozna zrobic calkiem inny serwis - imo da rade wyskrobac 3-4 newsy dziennie tylko o scenie (zero modow, map i pierdol - takie news'ow nikt nie czyta) w 4 osoby...

ale ile osob, tyle roznych zdan na ten temat... ja dalej jestem za stworzeniem e-sport.fpp.pl... na q3.fpp i cs.fpp moga byc dalej newsy o mapkach i modach a na e-sport.fpp.pl zapodawaloby sie info na styl na przyklad shackes...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


good idea...
09·12·2000 - 05:01 - na1l - Edytuj
wedlug mnie to jest super pomysl zeby zrobic, e-sport.fpp.pl, ale jeszcze jedna sprawa, zeby newsy pisali ludzie ktorzy graja w quaka w ekpieie fpp z tego co widze to jak narazie bylby dobry Krogoth i Holy bo on tez duzo gra. Bardzo dobry pomysl !!! Zycze powodzenia !!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


!!!!
09·12·2000 - 05:01 - lc.holy; [FPP]Holy - Edytuj
jak dla mnie pasi.. dla takiego servisu moge sie oddac

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


hm...
09·12·2000 - 05:01 - rudy101 - Edytuj
hm... wszyscy macie racje, ale nie wszyscy do konca.

1). Po kiego grzyba otwierac polskie strony jak mozna zagraniczne...

No nie wiem czy wszyscy tak dobrze znaja angielski... sam czasem musze zmeczyc naszego sajtowego slumacza idaho, bo nie wiem o co chodzi w danym zdaniu. I nie mowcie mi ze przecietny polski quakowiec ("a co to jest cpma?") na modemie bedzie sie ladowal na np. PQ, zeby przeczytac newsy, ktore i tak malo rozumie [jesli wogule]. Teraz mam taki problem ze PQ oraz inne zagraniczne strony nie chca mi sie otwierac. W wakacje otwieralem je o 10 rano [wczesniej na modemie przed szkola], a teraz jak wracam o 15 to tylko PL stronki ida ;(.

2) Nie jestem w stanie pilnować boarda, serwisu, pisac newsy, ściągać pliki...

Tu z Lucasem zgadzam sie w 100% i musze przyznac, ze tez mam duzo roboty przy stronie [newsy, podstrony, maile i caly ten shit] i nie chce mi sie chodzic po takich boardach jak ten ;p [ehm.. teraz to wyjatek]. Chce se tez troche pograc w UT, no i ofkorz nie spedzic calego dnia przy kompie. Pisze to, bo moze wkoncu niektorzy zrozumieja, ze my jestesmy tylko ludzmi i tez mamy real life. Nie wiem jak to bedzie dalej ze mna... chyba pojde w slady naszego zasluzonego kolegi a|1ena... poczekamy zobaczymy.

3) Tak, to też prawda. Regularność pracy niektórych newsmakerów jest przerażająca. Cóż poradzić - nie płacę im - więc nie mam atutu aby wymagać solidności... co najwyżej mogę im konta skasować.

Swiete slowa! Tak tez trzeba bedzie robic, ale co dalej? bo jakos nie widze ludzi palacych sie do tej roboty.. kto bedzie pisal? ;[

Teraz chcialbym poruszyc sprawe nienawisci redaktorow gracza z fpp.pl i q3orga i na odwrot. Oczwysocie spotkalem sie z taka.. jest to chyba odruch bezwarunkowy: nawrzucac redaktorowi innego serwisu. Bardzo dobry przyklad tego mielismy z 5 miechow temu jak pan xxx z serwisu fpp.pl w newsie pojechal panu xxx z serwisu q3org [zainteresowani wiedza o kogo chodzi] - news dotyczyl jeszcze wtedy nie pewnego Q4. Taka niechec do "konkurecji" nie jest wszechobecna, bo na przyklad MajeS i xen0m z fpp.pl, beda robic film z redaktorami od nas: Dukiem, Silem2100 i mna. Chce was przekonac, ze robienie sobie na zlosc i nienawisc do drugiego czlowieka nie wyjdzie nikomu na dobre. Moze wiec czesc ludu przemysli swoje postepowania i sie zmieni. Miejmy nadzieje.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


dyskusja sie kreci
09·12·2000 - 05:01 - al1en - Edytuj
Tia. Czasem zerkam na net co sie dzieje, cos ie kreci i zobaczylem kolumne Krg. przeczytalem, pomyslalem, "krg ma racje, 3ba cos zrobic". Wyslalem maila o kolumnie do qmpli z q3orga gdzie pracowalem do niedawna. Jak napisal mi w odpowiedzi mojego maila jeden z kolegow: kazdy Polak narzekac bardzo lubi. Czekajmy na odzew samego krogotha, czy cos zrobi w tej sprawie? nie da sie nic naprawic samym mowieniem... Po drugie [wszystko z wypowiedzi qmpla - nie wiem czy chce by mowic kto to] prawdziwi zawodowcy biora sie tam gdzie jest prawdziwa kasa, a nie satysfakcja i idea utrzymania informacji na scenie. Po trzecie i q3org i fpp to pelna amatorszczyzna o czym swiadcza min. przyjmowanie redaktorow ktorzy pisza newsy o "lvl" w 1 zdaniu.
A po ostatnie, sam odszedlem poniewaz pracowalem zawsze tylko dla satysfakcji, niczego innego. Spedzalem na orgu w chwilach rozpeu po 4-5h dziennie. Jednak coraz czestsze byly takie glosy, tyle ze bardziej arogantne i narzekajace. Wlasnie dlatego odszedlem. Juz nawet satysfakcji nie mialem, wkolo samo narzekanie i plakanie, nie poparte zdanym dozeniem do poprawy ze strony narzekajacych...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


e-sport.fpp.pl
09·12·2000 - 05:01 - [FPP]MajeS - Edytuj
co do tego to od razu mowie ze juz od dawna krzycze na ten temat ale na fpp nikt tego projektu nie chce przyjac... nikomu sie to nie podoba... :/

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


?
09·12·2000 - 05:01 - [FPP]xen0m - Edytuj
nikomu?

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


e-sport.fpp.pl
09·12·2000 - 05:01 - SweepeR - Edytuj
Pomysl jest zajebisty, czegos takiego wlasnie brakuje w polskim necie. Sam bym sie z checia zajal takim serwisem. Wlasnie cos w tym stylu chcialem robic na powstajacym (? - co z tym xen0m?) serwisie promode.pl. Powiecie, ze w takim razie, czemu nie robie tego na q3.fpp.pl (proponowano mi)... Heh, jakos tak glupio to troche wyglada (a ja glupio nawijam ), te "wartosciowe" niusy znikaja pod natlokiem calej reszty. Dlatego wlasnie odmawialem, bo chcialem, zeby serwis mial tylko te "wazniejsze" niusy.

Ktos tam napisal, zeby tworzeniem niusow na tym ewentualnym e-sport.fpp.pl zajeli sie ludzie, ktorzy graja. Nie jestem co do tego do konca przekonany. Popatrzcie tak sobie na profesjonalne serwisy sportowe (nie cyber, tylko chodzi mi o normalny sport). Czy np. ktorys z redaktorow jakiegos serwisu o pilce noznej jest pilkarzem i na dodatek swiatowej slawy? A zna sie na tym czesto lepiej niz taki gracz. Rozmawialismy sobie tak na ircu przed chwila o podobnej sprawie. Khaile, ktoremu pare osob dziwilo sie, ze nie ma zainstalowanego Q3, stwierdzil, ze mu sie to znudzilo. I ze denerwuje go ostatnio fakt, ze ludzie zdobywaja szacunek, respekt, staja sie autorytetami, tylko dlatego, ze dobrze graja w gry komputerowe. Podpisuje sie pod tym. Moze troche zboczylem z tematu, ale chcialem powiedziec, ze sa ludzie, ktorzy moze malo graja (fun is more important than the game (c) xfoo) ale znaja sie na scenie o wiele lepiej niz duzo od niego lepsi gracze.

Wracajac do tematu, to najlepiej zrobcie ankiete na ten temat.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ja....
09·12·2000 - 05:01 - [FPP]LucaS - Edytuj
ja jestem glowna osba ktora sie sprzeciwia esport, czy scena.fpp - uwazam, ze formula q3.fpp moze pomiescic i te newsy/artykuly (bo ich tak duzo nie jest)

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re: lucas
09·12·2000 - 05:01 - Krogoth - Edytuj
"ja jestem glowna osba ktora sie sprzeciwia esport, czy scena.fpp - uwazam, ze formula q3.fpp moze pomiescic i te newsy/artykuly (bo ich tak duzo nie jest)"

Oczywiscie, moge sie tylko zgodzic.

NIE MA SENSU TWORZYC 100 SERVISOW ZEBY PO TYM PISAC PO JEDNEJ WIADOMOSCI NA KAZDYM.

Radze wszystkim newsmakerom przeczytac jakas gazete a moze zrozumieja w czym recz i o co mi tak naprawde chodzi.

Ilosc newsow nie jest AZ tak wazna, przykladem moj artykul, ktory jeden, a daje nam pole do dyskusji juz drugi dzien i ja sie nie nudze
Codziennie poruszane tematy sa ok, tylko pisac trzeba troche bardziej z dusza. Pozatym tematow ciekawych nie brakuje, wystarczy odwiedzic ciekawe strony, do ktorych planetquake sie NIE zalicza...

Czesto na stronach zagranicznych jest fajny temat i dobrze, ze go kopiujecie, ale poszerzcie go chociaz troszke.

Chyba jednak sek w tym, ze szukacie nie tam gdzie trzeba.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Moja idea...
09·12·2000 - 06:01 - SweepeR - Edytuj
"NIE MA SENSU TWORZYC 100 SERVISOW ZEBY PO TYM PISAC PO JEDNEJ WIADOMOSCI NA KAZDYM."

Moja wizja tego esports wyglada tak, ze polaczyloby sie w niej sceny wszystkich Quake'ow, CSa, UT, StarCrafta i Diablo (na przyklad). Tak wiec niusow byloby na nim duzo. I ciekawych. Trzeba by tylko znalezc ludzi, ktorzy by zajmowali sie tymi niusami. Do Q3 z tego co widze to sa, ale reszta? Ten problem da sie zalatwic.

Dalej. Engine. Przede wszystkim tak jak w PHPNuke'u jest, ze mozna przegladac niusy tylko o konkretnym temacie. Zeby CSowcy nie musieli czytac kwakowycyh niusow i viceversa. I np. porobic aliasy - quake.esports.pl = www.esports.pl/index.php?cat=quake albo cs.esports.pl = www.esports.pl/index.php?cat=cs. etc. Kolumny dla ludzi ze wszystkich scen. I nie w takim stylu jak tutaj, tylko jak na innych serwisach, ze updejty pokazywane sa jak niusy. No bo troche glupio tutaj wyglada jakas krotka notka, ze np. xxx wypuscil kolejna bete swojej mapki.

Zreszta, jak przyjdzie co do czego to sie wszystko obgada.

Krogoth: piszesz, ze milo nam sie dyskutuje. Ale to dlatego, ze ten txt sie caly czas utrzymuje na gorze strony. Gdy niusow jest duzo, to po jednym/dwoch dniach taki ciekawy nius albo spada na sam dol, albo wogole wylatuje. A ludziom zazwyczaj nie chce sie przewijac calej strony, zeby dostac sie do danego linka. Tu chodzi o psychike. Wlasnie dlatego nie wydaje mi sie, aby bylo realne to co napisal Lucas, ze mozna tutaj zrobic dobre niusy. Dobry nisu od razu zginie pod natlokiem innych.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Nie
09·12·2000 - 06:02 - Krogoth - Edytuj
Sweeper, dobry news nie ginie. Newsa sie czyta raz i po sprawie. Masz zabawe.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Krog ma racje
09·12·2000 - 07:01 - [FPP]LucaS - Edytuj
Dobry news nie ginie. Co wy - chcecie miec strone z jednym newsem dzinnie aby go nie przeoczyc. Trzeba umiec selekconowac co sie czyta... wylapywac co ciekawe.

Aby wam to ulatwic - stwierdzielm, ze newsy o malo znaczacych modach beda w jednym duzym newsie.

Kro ma racje - ze nie ma co tworzyc bardzo wsyspecializowanych serwisow.

BTW - co my mamy wspolnego z Diablo i S... przeciez BN-owcy maja gdzies quakerow...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ginie
09·12·2000 - 08:01 - SweepeR - Edytuj
Nie chodzi mi o niusa, tylko o komentarze, do ktorych link jest przy niusie, a ten po pewnym czasie spada na dol strony albo wogole znika. Czlowiek otwierajacy strone patrzy glownie na to czego jeszcze nie czytal, czyli powiedzmy max dwa gorne ekrany strony.

To, ze nius spada na dol, umniejsza szanse na to, aby w komentarzach wywiazala sie jakas dluzsza dyskusja. IMHO.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


masz racje alien
09·12·2000 - 05:01 - rudy101 - Edytuj
ta alien ma racje.. ja tez slysze coraz wiecej narzekania. Na poczatku bylo zajebiscie, satysfa [slawa ;p] i takie tam, a teraz... nawet nie ma za bardzo z jakich newsow wybierac, bo zaczyna ich brakowac! Pamietam kiedys z 1.5 roku temu to na zagranicznych stronach swiszczalo od newsow... a teraz?!

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


www.esports.pl
09·12·2000 - 05:01 - al1en - Edytuj
co sadzicie o czyms takim? jest to kompromis od orga i fpp. Wtedy nie kojarzy sie adres ani nazwa ani z fpp ani z orgiem. A main text: 'i powstalo jedno doskonale, z paru swietnych'czy cus w tym stylu. Moglibyscie spokojnie wziasc sie za nowy serwis, zobaczylibyscie o ile wieksze branie wsrod czytelinkow mialby niz q3.fpp, q2.fpp, qw.fpp, q3org i oba centrum UT razem... wieksza ogladalnosc, moze kasa [profesjonalizm?] oraz w koncu praca tworcza a nie tlumaczenia - oczywiscie to sa insynuacje... ja tam sie juz nie wlaczam w dyskusje, imho po ksiazkach zegluje

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


re xenom
09·12·2000 - 05:01 - [FPP]MajeS - Edytuj
xenom: zwracam honor... ty byles jedyna osoba ktora stala po mojej stronie...

co do lucasa t osami widzicie, od razu sie sprzeciwil!

alien: nie e-sport.pl - e-sport.fpp.pl - sorry...

ogolnie od razu mowie ze nic z tego nie bedzie... swojego czasu ostro o to walczylem - a ja widac ludzi to takowego projektu nie brakuje... jest masa chetnych...

jezeli jednak cos by z tego wyszlo to oficjalnie oswiadczam ze moge sie w calosci temu poswiecic! biore xenomka do pomocy + ekipa osob ktora mocno zna sie na tym temacie i jazdaaa....

wracajac jeszcze do wspolpracy miedzy serwisami to jak mowil rudy nie jest zle (procz tego malego wybryku) - rozmawiamy sobie calkiem prywatnie na irc'u, robimy wspolnie rozne ciekawe rzeczy (film ut)... nie jest zle...

swoja droga chetnie poznalbym sobie Fixx'a czy Acid'a (ten drugi mimo wszystko jak dla mnie rzadzi, pozdrawiam pana... )

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
09·12·2000 - 05:02 - lc.holy; [FPP]Holy - Edytuj
takiemu projektowi tez bym sie oddal z checia

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


No...
09·12·2000 - 06:02 - [FPP]LucaS - Edytuj
jak mnie przekonacie.... kto wie....

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Czwartek · 2 Maja · 2024
Strona wygenerowana w 0.132699 sek.