f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Kolumny | Krg | Nowy kod...

Krg

Nowy kod sieciowy w CPMA 0.99v6

:krg: hi, quick question: Do i need smoothclients and nudge with this new ping thingy? Or it gives me same as nudge + smoothclients and much more
:arq-away: prolly don't want nudge
:arq-away: ppl are saying it gives them probs

:arq-away: smoothclients you can take or leave
:krg: are there any other commands which should i disable coz they could affect "-50ms"?
:krg: or commands which arent needed anymore
:arq-away: honestly, i'm not really sure
:arq-away: it's still very experimental
:arq-away: so it's only really been tested with my cfg
:krg: forgot about truelightining, should i leave it -> 1 ?
:krg: :arq-away: honestly, i'm not really sure - you're still only one who could answer close the truth :)
:krg: ok sumarize: nudge = 0 ; smoothclients=doesnt matter; cl_maxpackets = ??? ; cg_truelighting = doesnt matter prolly
:krg: ok, i know its hard when 100 ppl ask you the same every 5min :)
:arq-away: :)
:arq-away: truelightning
:arq-away: DEFINITELY different now
:arq-away: i have mine at 1
:arq-away: since this patch
:krg: g00d :))
:krg: im using 1 but it wasnt too good online
:arq-away: yeah
:arq-away: i used to use 0.5 to 0.8 online
:arq-away: depending on ping
:krg: and maxpackets?
:krg: doesnt matter i think
:krg: bah, so only nudge should be disabled, atleast we know it for sure
:arq-away: maxpackets 100 on west
:arq-away: 60 on east
:krg: and you're?
:krg: west/east?
:arq-away: west
:krg: ok i wont disturb you more :)
:krg: thnx
:arq-away: np

Wiele na temat nowego kodu i jego działania nie wiem. Z tego co zdążyłem się zorientować rzecz nazwana "-50ms" powoduje nie obniżenie pinga o 50, ale uczucie grania na pingu mniejszym.
Po kilku meczach testowych mam wrażenie, że rzeczywiście jest to udany krok do przodu i jeżeli będzie rozwinięty, to może zrewolucjonizować granie online.

Pierwsze co się rzuca w oczy podczas grania jest łatwiejsze trafianie. Nie trzeba już celować jak przy pingu z wyprzedzeniem itd. Za to spokojnie można prowadzić celownikiem po postaci przeciwnika i trafiać "prawie" jak na LAN'ie.
Owszem, nadal czuje się swojego pinga, jednakże celowanie jest łatwiejsze i bardzo zbliżone do LAN'owego, co jest świetne biorąc pod uwagę np. turnieje, do których rzadko ma się możliwość trenowania w lanowej sieci, a doskonale wiemy, że gra na LAN'ie różni się znacznie od netowej przedewszystkim pod względem skuteczności broni, np. LG

Nie liczyłbym jednak na wybawienie dla modemowców bądź innej maści HPB. Owszem nowy kod pomoże im trochę, ale tak naprawdę uczucie celowania "LAN'owego" ma się powiedzmy do granicy pinga 70.
Przy 50 spawa się całkiem zajebistycznie, a accuracy 25% z LG nie jest żadkością, co do tej pory było niegłupim wynikiem podczas gry online.
Oczywiście nadal gra się łatwiej LPB'om, co chyba nigdy się nie zmieni, ale różnica ta zostaje wyraźnie zmniejszona.

Jak mogliście wyczytać z ircowego loga powyżej, przydałoby się powyłączać/powłączać niektóre komendy.

- cg_truelightning - jeżeli twój ping ma się w granicach 50-60 to zdecydowanie polecam ustawić truelightning na 1
- cl_maxpackets - nie wiadomo jeszcze czy ma ona wpływ na działanie nowego kodu, aczkolwiek z własnego doświdczenia polecam grę na necie z wartością 60 dla sdi itd oraz 100 dla mocnych stałych łącz
- cg_smoothclients - niektórzy twierdzą, że ta komenda w połączeniu z nowym kodem i timenudgem ujemnym powoduje u nich lagi. Ja czegoś takiego nie zaobserwowałem więc nadal gram z włączonym -> 1
- cl_timenudge - tutaj większość osób jest zgodna, nudge im przeszkadza i należy ustawić go na wartość 0, aczkolwiek grałem z mocno ujemną wartością nudge i rzeczywiście powoduje to mocne szarpanie przeciwnika, ale da się z tym grać. Myślę, że wykładnią tutaj powinno być to jaki stopień szarpania jesteście w stanie znieść.

Generalnie radzę wam pokombinować różne ustawienia tych kommend, a napewno każdy znajdzie coś dla siebie.




Temat Autor Data  
english?
Krogoth 01·11·2000-16:02  
Odp: luzik
lenar 01·11·2000-17:00  
Odp: ciekawe
dave 01·11·2000-17:01  
Odp: RTFM lenar
SweepeR 01·11·2000-17:01  
Odp: JO
lenar 01·11·2000-17:01  
Odp: np
SweepeR 01·11·2000-17:01  
Odp: yyyyy
wof 01·11·2000-19:01  
Odp: yezó
dot 01·11·2000-19:01  
Odp: :)))
TresS 01·11·2000-19:02  
POMOCY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
j4ckyl 02·11·2000-00:01  
Odp: re
eno 02·11·2000-01:02  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: Krg
Aktualizacja: 04·12·2001 - 13:02



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Sobota · 27 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.149903 sek.