f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Poradniki | ck.fatal1ty...

Poradniki

ck.fatal1ty & DM

Broń się pojawia co 5 sekund. Staraj się być na miejscu, gdy broń się pojawia.

Quad jest najważniejszą rzeczą w grze FFA. Najlepszym zabezpieczeniem przed wzięciem Quada jest "napompowanie się" Health'em i Armor'em. Quad pojawia się inaczej na każdej mapie, więc powiem Wam więcej o Quadzie przy omawianiu poszczególnej mapy.

Jak wygrać na q3dm7

FFA na q3dm7 jest trochę śmieszne i łatwe, jeżeli wiesz co robisz. Oto klika podstawowych porad, by polepszyć Waszą grę i dać Wam małą przewagę nad przeciwnikami, tak byście zajęli 1 miejsce.
  • WYŻSZY POKÓJ Z ROCKET LAUNCHER: Do zdobywania dużej ilości fragów i dla małej ilości zabójstw; kampowanie w Wyższym Pokoju Z RL gwarantuje dużą ilość fragów.

  • NIŻSZY POKÓJ Z ROCKET LAUNCHER: Następne świetne miejsce do kampowania; powinniście iść tam z dużą ilością energii i zbroi, ale czasami, gdy macie RL i widzicie kupę ludzi skaczących po RL, to powinniście celować w ten obszar i napewno jedna z Waszych rakiet trafi wroga; czasami możecie nabić w ten sposób niezłą ilość fragów.

    Notka: Jeżeli na mapie gra 5-16 graczy strategia ta staje się dobra, by wyjść na pierwszą pozycję. Ale jeżeli gra tylko 3-4 graczy to nie wypali.

  • QUAD: Quad pojawia się co 2 minuty. Pierwszy Quad pojawi się między 30-60 sekundą od czasu, gdy mapa się załaduje. Jeżeli macie włączoną komendę cg_drawtimer 1, to będziecie mieli zegar na ekranie i wtedy łatwiej bedzie określić kiedy pojawi się Quad. Jeżeli Quad pojawi się w 45 sekundzie, a Wy weźmiecie go w 55 sekundzie od czasu załadowania mapy, to Quad pojawi sie ponownie 2 minuty później czyli gdy na zegarze będzie 2:55.
  • Jak wygrać na q3dm6

    DM6 jest małą mapą i zawsze się wydaje, że wszyscy zgromadzeni są w jednym punkcie mapy.
  • POKÓJ Z LIGHTNING GUN: Przy LG przeważnie biega od 2 do 6 kolesi, by wziąć LG. Większość z nich ma w tym momencie przy sobie MachineGun'y lub Gauntlet'y. Najlepsza pozycja do ataku tego obszaru jest z pokoju z RA lub z pokoju z Quadem. W tej sytuacji najlepiej użyć RL lub PlasmaGun i mieć nadzieję, że kogoś trafimy.

  • POKÓJ Z CZERWONĄ ZBROJĄ (RA): Jest to najważniejsze miejsce, by udać się do niego, zaraz po tym jak zabraliśmy RL. Próbujcie wziąć RA i MegaHealth i dopiero potem starajcie się atakować niższy pokój z LG i RL, a z pewnością zdobędziecie dużo frag'ów.

  • QUAD: Quad na tej mapie pojawia się również co 2 minuty, na takich samych zasadach jak na DM7. Przed udaniem się po Quada polecałbym najpierw naładowanie się zbroją, życiem oraz rakietami. Po wzięciu Quada udałbym się bezpośrednio do pokoju z LG, gdzie zarobiłbym mnóstwo łatwych fragów, a potem do pokoju z żółtą zbroją (YA), by ewentualnie spotkać tam kilka kolejnych ofiar.
  • Jak wygrać na q3dm17

    DM17 była moją ulubioną mapą FFA od wczesnych dni testu Q3. Najlepszą rzeczą na tej mapie było to, że posiadała ona RailGun'a, dzięki któremu mogłeś zestrzelić każdego, z każdego miejsca. Mapa jest symetryczna, więc te same przedmioty są po obu stronach.
  • STRATEGIA: Strategia na tej mapie jest bardzo prosta. Starajcie się mieć jak najwięcej zbroi, panujcie nad punktami, gdzie znajduje się zdrowie i po prostu zabijajcie wrogów. Żeby zrobić to jeszcze prościej weźcie Quada i strzelajcie w miejsca, gdzie jest największe skupisko ludzi. Nawet jeżeli nie macie Quada, to strzelanie w miejsca, gdzie jest najwięcej przeciwniku powinno dostarczyć Wam wielu fragów.

  • QUAD: Pierwszy Quad pojawia się między 30, a 60 sekundą, więc gdy rozpocznie się mecz, zbierzcie zdrowie, zbroję i udajcie się prosto po Quada. Quad na tej mapie pojawia się co 45 sekund, więc pamiętajcie, że następny pojawi się po 15 sekundach od zniknięcia poprzedniego.





  • Temat Autor Data  
    StrafeJump?
    Boohay 02·12·2001-04:02  
    Odp: re
    vOrTeX 04·12·2001-06:01  


     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]Uran
    Aktualizacja: 04·12·2000 - 04:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Sobota · 4 Maja · 2024
    Strona wygenerowana w 0.123427 sek.