f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | [FPP]xen0m | Przyszłość CPMA

lenar muwi =P
08·12·2000 - 10:00 - lenar - Edytuj
heh...nie mam co robic sicgam jakies demka wienc pomysilalem ze cos napisze
no tak cusz za niebanly i finezyjny temat(pozdro xenom) ja tesz tak sobie mysile czasami męczoc bota na handicapie 30 i doszlem do wniosku ze cpma powoli zaczyna sie chaba staczac ale moze sie myle...
pierwszy błond ktura przychdzi mi namysil to fizka gry ktura teraz za bardzo ulatwia poruszanie sie poprostu to za proste(chba ci z cpma chom przycignoc ludzi s cs ) no i oczywisie cooldown ktury porostu kuraw sam niewiem ich *alo?(no i nic nie muwie nawet o najbrdziej targicznym posunieciu czyli red 125)!!! jedyne suluszne rozwionzanie to 1500ms rail ktury czyni gre brdziej taktczno i nad urzciem rail`a terzba sie teraz troszke zastanowic...
czy ja wiem ja chba tez naleze do grona ludzi kturzy twierdzom ze PM byl lepszy bo przciez poco zmieniec to co jusz jest dobre...ale chba terzeba szukac winy nawet nie wy gosciach z ID tylko a nawet nie w kodarach cpma tlko raczej wczlowieku ktury tym steruje(kiedy to bylo jak tam byl ross)teraz to jakis zgraniczniak ktury lubi duzoo wszskiego niepotzebngo i przsakdzjonacego graczom no i widac ze chcom wkonicu zrobic tyle opcj zeby CPL albo jaks duza liga tego typu zorgnizwala turniej cpma 99xxx(czy kiedys bdzie 1)
tak tak dostalem olsienia oni chcom kase!
to sie porostu zamenia w komercje chcom wszyskim dogodzic co jak widomo jest niemozliwe(no coca-coli sie to udalo)...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
08·12·2000 - 10:01 - [FPP]xen0m - Edytuj
fajny komentarze ale jak juz cos piszesz to postaraj sie to robic bez bledow. nie wiem czy robiles je specjalnie ale na przyszlosc uwazaj.

a co samego tekstu to podzielam opinie ze "latwoc poruszania" jest do kijowa ale to juz jest wina panow z id.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


heh
08·12·2000 - 10:01 - [FPP]MajeS - Edytuj
chyba specjalnie bo nie wieze zeby ktos zrobil tyle bykow za jednym razem...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
08·12·2000 - 10:01 - [FPP]xen0m - Edytuj
moze, ale na przyszlosc to korzystjcie ze slownika jak nie jestescie pewni

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Ech...
08·12·2000 - 10:01 - SweepeR - Edytuj
Juz na ten temat xen0mq rozmawialismy. Nie chce mi sie pisac tego samego dwa razy. Ci, ktorzy sa tamta nasza dyskusja zainteresowani niech klikna tutaj.

lenar: Primo: RooS nie byl szefem PM Team. Pomyslodawcami byli Hoony i revelation. I to oni +RooS zarzadzali tym. Tak wiec bez sensem jest Twoje stwierdzenie, ze teraz kieruje tym jakis "zagranicznik". Secundo: wlasnie o tego "zagranicznika" mi chodzi. Pewnie miales na mysli arQon'a. Iiiik. Wrong answer. arQon jest tylko koderem i on wprowadza w zycie tylko to co mu reszta teamu powie. Sam za wiele do gadania nie ma. Poczytaj sobie wywiady z poszczegolnymi czlonkami Team Design. Tercio: nowy armor system jest bardzo dobry, gdyz dzieki niemu RA nie jest juz najwazniejsza rzecza na mapie.

Ludzie, ktorzy naleza do PM Team Design naprawde znaja sie na rzeczy. O wiele lepiej niz my. Oni wiedza co robia, a kazde swoje posuniecie wyjasniaja dobrymi argumentami. Ale poniewaz sa tez bardzo tolerancyjnymi ludzmi, wlasnie dlatego wszystko jest vote'owalne (do tego jeszcze wroce).

Czy CPM 1.00 byl dobry? Moze i byl, w tamtych czasach. Teraz na pewno idiotyzmem byloby cofac sie wstecz. Przyznajcie sie sami przed soba, czy dobrze Wam by sie gralo bez takich komend jak np. /cg_enemymodel? CPMA dostarczylo (i nadal dostarcza) wielu udogodnien, o ktorych braku trudno sobie nawet teraz pomyslec. Dopiero teraz faktem staje sie powiedzenie, ze "q3 mozna sobie skonfigurowac jak sie chce i to jest wlasnie magia tej gry" (autentycznie; takie cos przeczytalem kiedys w gazecie).

Mialem wrocic do vote'owania. Przypatrzcie sie takiemu OSP. W nim takze wszystko jest vote'owalne, a jednak nikt nie narzeka? Ogromna ilosc serwerow stoi na tym modzie. Co tu jest nie tak? Rozwoj CPMA zbliza sie juz do momentu kiedy CPMA=OSP, tak jak to zamierzono na poczatku (again zapraszam do przeczytania sobie wywiadu z arQon'em). Wiec o co Wam chodzi z tymi vote'ami? Gdyby ich nie bylo to wszyscy burzyli sie, ze autorzy modu na sile narzucaja ludziom to, jak maja grac, co im ma sie podobac. Wiec tym bardziej wszyscy by narzekali. Sprobujcie postawic sie w roli takiego autora modu, ktory stara sie zaspokoic wszystkich (choc kazdy wie, ze to jest niemozliwe). Zastanawiajac sie nad jakas sprawa dobrze jest takze spojrzec na to z innego punktu widzenia niz nasz. Wtedy wiele odpowiedzi nasuwaja sie same...

I jeszcze jedno. Niemal wszyscy narzekaja na kolejne wersje, ktore co jakis czas zostaja wypuszczone. To samo dzieje sie z OSP. Ale tutaj nikt nie narzeka... Why? W OSP nowe wersje ukazuja sie nawet czesciej!

arQon:
I think CPMA's in a position to be called 1.0, and even if we did that tomorrow it would be the most bug-free 1.0 in the history of gaming, but since we keep the version numbers pretty much synced with OSP I'd be reluctant to suggest changing that policy until OSP itself has a 1.0 release.


Kurde, znowu sie rozpisalem

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
08·12·2000 - 10:01 - [FPP]xen0m - Edytuj
jak zwykle mozna z toba pogadac

nie widze twojej wypowiedzi i bede pisal to co pamietam:

- mowisze ze PM Team zna sie na tym lepiej od nas wszystkich. na czym sie lepiej zna? kazdy ma jakies tam preferencje co do modu wiec nie mozna mowic ze jeden sie zna na tym lpiej od drugiego

- mowisz o cg_enemymodel - ja gralem, gram i bede gral sargem (i ja i przeciwnik) i mi wystarczy forcemodel.

enemycolor tez mam takie same kolory jak moje

dalej, np. cg_nomip - gra ktos na tym? chociaz moze i gra, przynajmniej mi ta opcja jest niepotrzebna

potem kolory raila od a-z. tez mi ulepszenie

owszem jest kilka dobrych zmian, ale imho sporo jest zupelnie niepotrzebnych

o, teraz np. te demka z kilku povow. to jest super pomysl. takie rzeczy powinne byc wprowadzane

dobra, narazie koncze

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


komentarze trza zmienic... :/
08·12·2000 - 10:02 - SweepeR - Edytuj
Ja gram na /cg_nomip. I chyba wiekszosc ludzi, ktorych znam, tez go uzywa. Jest cholernie przydatny.

A co do PM Team, to sa to ludzie, ktorzy zyja Q3. Poza tym na #promode przychodza sami najlepsi gracze i przy wprowadzaniu jakis zmian zawsze na tym kanale sie duze dyskusje odbywaja. Z ludzmi, ktorzy znaja sie na rzeczy. Podobnie jest na forum Challenge-Network.

Kurde... nie daloby sie zrobic tak, ze po wyswietleniu komentarzy od razu jest tez na dole formularz do postowania niusow. Bo tak nie wiadomo co pisac...

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


...
08·12·2000 - 11:00 - xen0m - Edytuj
no wlasanie, pogadam z Czapka

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Sie zaplacze
08·12·2000 - 11:00 - [FPP]LucaS - Edytuj
Zrobil robote - i znowy marudza

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


:)
08·12·2000 - 11:00 - [FPP]xen0m - Edytuj
no coz, takie zycie

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


Niektorzy beda zawsze narzekac =)
08·12·2000 - 11:01 - SweepeR - Edytuj
Heh, zrobil i chwala mu za to! Odwalil kupe roboty, nie tylko z komentarzami ale tez z kolumnami . I dlatego ownz. Ale chyba niczym zlym jest proponowanie jeszcze czegos "nowego"? Poza tym IMHO lepszego rozwiazania.

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane


PM vs PMa
02·11·2000 - 01:01 - ZooRG - Edytuj
** ZooRG entered tu gejm ** :gun2
hi,all

PM żeczywiście był wystarczający. Gdyby był ostateczny zostało by nieco niedoróbek, nie mających jednak większego znaczenia dla samej miodności z gry.

CPMa na dzień dobry wprowadza wiele wiele ograniczeń (kontrolalotu, fizyka, zachowanie się broni), oraz pewne ułatwienia (pmove,zgodnośc z nowymi PR, lepszy kod sieciowy). Pytanie tylko czy wystarczy mi zapuścić z jednym czy drugim kolo w starego dobrego PM, czy mam ambicję powalczyć w turniejach. Muszę się dostosować...

cu, gl
*** Zrg has lef-t de game... *** :upto

 : ODPOWIEDZ  IP: Zalogowane




 + DODAJ NOWY TEMAT 





 « Powrót  


     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Poniedziałek · 29 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.131794 sek.