f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Kolumny | Krg | Elimki w...

Krg

Elimki w Wawie

Pierwsza data eliminacji miała się okazać kompletną klapą. Z całej Polski spływały informacje o kiepskiej organizacji i tysiącu innych problemach łącznie z trefnym configiem do serwerów, którego autorem byłem ja. Wszystkie te kłopoty przeboleliśmy jeśli tylko eliminacje z mniejszymi bądź większymi problemami dobiegły końca. Gorzej było, gdy zaplanowana impreza nie odbyła się co też się zdażyło. W Warszawie natomiast wbrew moim obawom nie było ani wiele osób, ani problemów z komputerami, jednym słowem wszystko przebiegało u nas sprawnie i bez oporów.

Do cyberlandu dotarłem ok. godz. 10:00, czekali już na mnie pracownicy kluby, którym miałem pomóc, oraz nieliczna grupka uczestników. zostałem miło zaskoczony, gdy okazało się, że fuss cała noc przygotowywał cyberlandowe komputery do eliminacyjnych rogrywek zaoszczedzając nam w ten sposób mnóstwo czasu. Przygotowanych zostało 24 komputery dla graczy + 4 oddzielne na serwery dedykowane. Pozostało nam jedynie rozpisać drabinkę DE i przystapić do rozgrywek. Godzina była wczesna, a graczy jedynie 16, więc nikomu się nie spieszyło, pozwoliliśmy zatem graczo zasiąsć do komputerów i spokojnie się rozgrzewać. Jak się później okazało rozgrzewka ta przeciągnęła sie do 3 godzin, ale nikomu to nie przeszkadzało, więc czemu nie.
Zajęcie dla mnie rozpoczęło sie ok. 11:00, kiedy to z kilku miejsc w Polsce naraz zaczęły spływać do mnie maile, telefony i icq z błaganiami o pomoc. A to cfg nie taki, a to nie wiadomo jak obsłużyć drabinkę, a to graczy mało, itd. Uporanie się przynajmniej z częścią próśb zajęło mi właśnie te trzy godziny, które wykorzystali rozgrzewający sie amatorzy :D

Nadszedł w końcu moment, w którym wypadało rozpoczać granie. Szybko rozpisaliśmy drabinkę na 16 osób. Niestety graczy "właściwych" stawiło się jedynie 14, więc "charytatywną" chęć udziału zgłosili pracownicy Cyberlandu - Szabka i Zbychu. W ten sposób udało się nam zapełnić lukę i wystartować z idealną liczbą 16 zawodników. Przeszliśmy do rozstawiania faworytów, a potem losowania par. Szybko okazało się, że potencjalnych faworytów jest zaledwie trzech - 666.dempsey, l.mati i 666.Rivs.
Rivs początkowo nie miał ani myszki, ani ochoty na grę, zmienił jednak szybko zdanie, gdy przypomnieliśmy mu, że z każdego terminu awansują jedynie po dwie osoby, a skoro dobrych graczy w dniu dzisiejszym jest zaledwie trzech, to w następnym terminie przybędzie ich conajmniej kilku. Wniosek jest więc prosty - dzisiaj będzie ci znacznie łatwiej.
W kilku komentarzach pisałem, że to ja przeprowadziłem warszawskie eliminacje, nie jest to jednak do końca prawdą, bo zajął się tym Przemek pracownik Cyberlandu, a moja rola ograniczyła się jedynie do poprawienia cfg serwera i nadzorowania czy wszystko przebiega zgodnie z planem. Przemek dużo roboty nie miał dzięki wcześniejszej pracy Fussa, który pięknie przygotował komputery, a i osób nie było zbyt dużo.

Dempsey, mati i Rivs szybko uporali się ze wszystkimi przeciwnikami i o to kto znajdzie się w awansującej dwójce miały zadecydować bezpośrednie między nimi walki. Na pierwszy ogień szli Rivs i dem. Rivs wybral dm6, a dem ztn. Wybory oczywiste, bo kto zna tych graczy, to doskonale zdaje sobie sprawę, iż właśnie te mapy są ich "domowymi". Zdziwienie było duże, gdy od samego początku dempsey zdominował Rivsa na jego mapie dm6. Prowadził od samego początku i nie tylko Rivsowi pograć nie dał, ale systematycznie wypracowaną przewagę powiększał. Druga mapa po tym co pokazał dem na dm6 miała być jedynie formalnością, ale tym razem Rivs zaczął dużo bardziej ostrożny i skupiony, wiedząc że przegrana spycha go do loosers bracket. Pierwsze kilka minut, to gra wyrównana, jednak to dem w drugiej części przeprowadził kilka akcji wyprowadzających go na prowadzenie, a później gwarantujących zwycieztwo.
Kolejnym przeciwnikiem dempsey miał być oczywiście mati, grali o zwycieztwo w winners bracket, a tym samym gwarancję awansu. Mati wykorzystał fakt, iż w Polsce t4 jest mapą graną rzadko i nie przez wszystkich trawioną (min. mnie). Dzieki wybraniu tej mapy szybko zapewnił sobie prowadzenie 1:0 w meczach, drugiego meczu natomiast nie widziałem, ale wg zapewnień matiego był to koncert panicznego, ale skutecznego uciekania. Problem w tym, że nie wiem, na której mapie ten horror się rozegrał. W ten sposób Rivs miał ponownie spotkać się z dempseyem, by ostatecznie zadecydować kto będzie tegorocznym finalistą CGL 3. Od tego momentu przetałem śledzić rozgrywki, więc moja wiedza sprowadza się do tego, iż to dem wyszedł z tego pojedynku obronną ręką. Niestety dla dempseya mati tego dnia był dla reszty graczy poza zasięgiem. Finał był powtórką ich poprzedniego meczu. Mati zapewnił sobie wygraną dzięki lepszej znajomości t4.
Na koniec eventu postanowiliśmy rozegrać jeszcze tzw "excibition match", w którym na przeciw siebie staneli Krogoth jako stary mistrz, sensei i przywódca duchowy waszego pospólstwa, oraz mati zwycięzca eliminacji aspirujący do bycia takim fajnym pro jak ja :D
Mecz grany był na całkowitym luzie, a mati z dobrego serca, poniekąd zmiękczonego stresującym i meczącym całodziennym graniem, dał mi wygrać.
Po zakończeniu części oficjalnej zostaliśmy jeszcze przez kilka godzin grając w czwórkę między sobą. Zarówno eliminacje jak i późniejsze wydarzenia były poprostu fajne....

Wyniki:
1. Mati (L.Mat)
2. Dempsey (666*dem9k)

3. Rivs (666. Rivs)




Temat Autor Data  
:D
Lucas 08·12·2001-09:01  
Odp: najs
dx-zoom 08·12·2001-09:02  
Odp: >>>fajne
tofu 08·12·2001-10:00  
Hihi
[RvG]Rozz 08·12·2001-10:02  
Q3A
* 08·12·2001-11:00  
:D
frik 08·12·2001-11:01  
niceidea!
[Ac|freaK] 08·12·2001-11:01  
Odp: Serio?
Pako 08·12·2001-16:01  


 + DODAJ NOWY TEMAT 




--------------------------------------
Autor: Krg
Aktualizacja: 08·12·2001 - 09:01



 : DRUKUJ 

     




   


f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
Strona wygenerowana w 0.133773 sek.