f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s   GRY | SERWERY GIER | BANNERY
 



 
 


quake3.fpp.pl
Podłącz nasz
baner
 





  f·p·p · q·u·a·k·e · 3 | Poradniki | Komendy graf...

Poradniki

Komendy graficzne

Jeśli należysz do niezliczonej rzeszy la... , khem, begginerów którzy koniecznie muszą mieć lightmapy i 32-bity nawet kosztem spadku liczby fps do 10 to niestety nie jest to artykuł dla Ciebie :> Jeśli natomiast kosztem ustępstw w grafice chciałbyś uskutecznić swoją grę - zapraszam do lektury. Postaram podać Ci komendy dzięki którym poprawi się widoczność w trakcie gry oraz co za tym idzie - lepsza celność i dodatkowo więcej fps. Jeśli jednak nadal cierpicie na małą liczbę fps odsyłam także do artykułu Max FPS! który możecie znaleźć tutaj.

  • r_mapobjectbright - trudno określić co dokładnie robi ta komenda. Po prostu modele bardziej wyróżniają się z otoczenia.

    pmove_fixed 1 (tylko CPMA!) - dzięki tej komendzie łatwiej wykonywać strafe-jumpy. Ustawić koniecznie!

  • r_gamma 1 - komenda którą (teoretycznie) powinno się zmieniać jasność. Niestety tylko teoretycznie ponieważ sprawia że kolory stają się bardziej matowe i białe. Ustawcie koniecznie na 1, a samą jasność zmieńcie r_intenity.

  • cl_125hz (tylko PR 1.27g w górę) - bardzo ułatwia wykonywanie strafe jumpów na słabszych komputerach (tzn. takich które nie wyświetlają minimum 125 fps). 

  • r_intesity - naprawdę niesamowicie użyteczna komenda. Rozjaśnia ekran i to właśnie jej powinniście do tego używać.

  • com_maxfps - bardzo ważna komenda przy wykonywaniu strafe-jumpów. Dla każdego komputera trzeba ustawić inną wartość. Polecam przetestować wartości: 80-83 oraz 120-125. Jak sprawdzić czy mamy odpowiednia maxfps? Wystarczy na mapie dm13 spróbować wskoczyć po megasa - jak się uda jest git.

  • com_blood 0 - wyłącza krew.

  • cg_gibs 0 - wyłącza giby.

  • r_picmip 5 - bardzo ważna komenda, proponuję ustawienie jej na 5 - wtedy tekstury będą rozmazane co zwiększy liczbę fps i przejrzystość.

  • cg_forcemodel 1 - sprawia że wszyscy gracze używają takiego samego modelu jak Ty. Oszczędza sporo pamięci na każdym modelu/graczu.






  • Temat Autor Data  
    dodaje komendy`
    u|0rTh0 06·12·2000-06:01  
    Odp: dodaje komendy
    K2|Unnamed 06·12·2000-17:02  
    Odp: Grafa
    [B2F]XIAN 04·12·2001-02:01  
    HEEELp !!! TNT2 M64!!
    DeeJay SHARP 01·11·2000-18:02  
    Odp: A seterowniki masz odpowiednie...
    Yogi 01·12·2001-11:02  
    GF2 MX-400 64MB - crash
    Sickboy 03·12·2001-23:00  
    Pomocy z sb16 pliz
    Maldini^sK 05·12·2001-03:01  
    WinXP i problem z Q3
    Cichy34 06·12·2001-06:01  
    TEST FPS
    xXx 08·12·2001-14:00  
    Ceimny ekran
    d_fens 31·10·2001-04:01  
    Odp: rozjasnienie ekranu
    /69/ 31·10·2001-11:01  
    mam problem z modelem
    DIPI 31·10·2001-15:01  
    dym
    Bidziu 03·12·2002-09:00  


     + DODAJ NOWY TEMAT 




    --------------------------------------
    Autor: [FPP]Fryx
    Aktualizacja: 04·12·2000 - 04:01



     : DRUKUJ 

         




       


    f·p·p · p·r·o·d·u·c·t·i·o·n·s © 2000-2005 f·p·p productions. Skontaktuj się z nami w celu uzyskania dodatkowych informacji.
    Przeczytaj reklama z nami, aby dowiedzieć się jak ukierunkować swoje produkty i usługi do graczy.


    Dzisiaj jest Piątek · 26 Kwietnia · 2024
    Strona wygenerowana w 0.127752 sek.