|
Przede wszystkim CPM wprowadza nowy interfejs, który bardzo łatwo skojarzymy z wcześniejszym modem - Lanstanity, na którym się zagrywaliśmy przed oficjalnym wydaniem CPM. To co widzilismy w Lansanity, w 99 % przeniesione jest do ProMode. I dobrze, bo wygląda to zarąbiaście. Mały wykaz zmian, które od razu "rzucają się" w oczy:
* W opcjach Weapon Style, Quad Style i CPM możemy ustawić:
CPM oferuje nam również wybór koloru poszczególnych części garderoby dla wybranych modeli. Szczęśliwymi postaciami, które mają możliwość doboru koloru są:
Jednakże, żeby nasz bohater miał na sobie 3 barwy musimy wybrać model z ikonką, na której znajduje się napis "CPM". Do "pokolorowania" mamy 3 części ciała: twarz (od razu kolor promienia RailGuna), tułów, nogi.
Stosując wzór na wariację z powtórzeniami wyszło mi, że każdego z naszych bohaterów możemy pokolorować na 59049 sposobów. Myślę, że nie jest źle ;> Paleta kolorów nie jest jednak 32 bitowa, ale i tak nie ma co narzekać :> 10 kolorów to wystarczająca ilość. A są to:
Pojawiła się również nowa opcja w menu - CHALLENGE PRO MODE. W opcji tej decydujemy czy nasz Q3 ma pracować z CPM czy też tak, jak go John Carmack stworzył.
Tak mniej wiecej rysują się najbardziej widoczne zmiany w menu w stosunku do VQ3...
Drugi akt już czeka...
Dalej »
-------------------------------------- Autor: [FPP]Uran Aktualizacja: 04·12·2000 - 04:00
: DRUKUJ
|
|